يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۳۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۲۸ آبان ۱۴۰۱
همسر شهید اثنی عشری گفت: الحمدالله همسرم به آرزوی خود رسید و به رزق جاودانه دست یافت و به کسانی که دوست داشت پیوست اما من اعلام می‌کنم که هم همسر شهیدم و هم این ۲فرزندم فدای امام زمانم، فدای تار موی رهبرم و فدای انقلاب اسلامی.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت شهید مهدی اثنی عشری، با اشاره به سنگینی غم و اندوه از دست دادن عزیزان گفت: غم و اندوه شهادت این عزیز برای شما بسیار سخن و سنگین است ولی در قیامت برای شما مقام و جایگاه اخروی بسیار بزرگی خواهد بود.

وی افزود: بر اساس روایات شهید در قیامت از مقام شفاعت برخوردار خواهند بود و یقیناً اولین اشخاصی که مورد شفاعت ایشان قرار خواهند گرفت پدر و مادر و همسر و فرزندان است.

امام جمعه ارومیه گفت: دل همه در شهادت این افراد سوخت اما شهداء واقعاً برنده شدند و واقعاً رسیدن به مقام شهادت جای تبریک برای شهداء دارد.

وی افزود: خوش به حال شهداء و خوش به حال شما که شفیع بزرگی در قیامت نزد خداوند دارید.

همسر شهید اثنی عشری: همسر شهیدم و دو فرزندم فدای رهبری

همسر شهید اثنی عشری در این دیدار گفت: همسرم شایستگی شهادت را داشت و غیر از شهادت مستحق چیز دیگری نبود.

وی افزود: شهید به مسئله شهادت خود واقف بود و همواره آرزوی شهادت داشت.

همسر شهید گفت: شهید دفتری داشت که کوچکترین خلقیات روزانه خود را در آن ثبت می کرد و نسبت به اعمال و خلقیات مراقبت زیادی داشت.

وی افزود: شهید چند عکس داشت که بارها تأکید کرده بود که اگر توفیق شهادت نصیب من شد از این عکس ها برای مراسم استفاده کنید.

وی در ادامه گفت: الحمدالله همسرم به آرزوی خود رسید و به رزق جاودانه دست یافت و به کسانی که دوست داشت پیوست اما من اعلام می کنم که هم همسر شهیدم و هم این دو فرزندم فدای امام زمانم، فدای تار موی رهبرم و فدای انقلاب اسلامی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها