امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۷۴۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۸ آبان ۱۴۰۱
کشته سازی؛ از شایعه تا واقعیت /
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با تکذیب شایعه کشته سازی رسانه های غربی درباره دانشجوی این دانشگاه «مرحومه هانیه مرادی نژاد»، فوت او را به دلیل رخداد حادثه‌ای در محل کارش در سیرجان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، مرحومه هانیه مرادی نژاد دانشجوی رشته ارتباطات تصویری دانشگاه آزاداسلامی واحد یزد که متولد سال ۱۳۷۷ و استاد دانشگاه کوثر سیرجان است، برای دانشجویانش در دفتر کار خود کلاس طراحی جواهرآلات برگزار کرده بود.

مرحومه مرادی نژاد، دقایقی قبل از آغاز کلاس برای چینش کلاس به دفتر کارش رفت و در حال جابجایی کمد بود، که ناگهان کمد سقوط کرده و سنگینی کمد باعث شکستگی مهره گردن و آسیب نخاعی و در نهایت فوت وی شد.

خانم مرادی نژاد ساکن سیرجان بود و فقط برای تحصیل به دانشگاه آزاد اسلامی یزد می آمد که در روز حادثه، در سیرجان و در محل کارش بوده است.

شبکه‌های معاند غربی که از ابتدای اغتشاشات با دروغ پردازی، به دنبال تشویش اذهان مردم و وارونه جلوه دادن بسیاری از حقایق است، این حادثه ناگوار را به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده اند و با دروغ پردازی برای ایجاد اختلال در آرامش فضای جامعه این بار، این پروژه را به مرحومه مرادی نژاد پیوند زدند.

دانشگاه آزاد اسلامی یزد، حادثه دلخراش درگذشت دانشجوی خود را به جامعه علمی کشور تسلیت گفته و برای خانواده او آرزوی صبر و آرامش و برای آن عزیز سفرکرده، طلب رحمت و مغفرت دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها