يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۴۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۹ آبان ۱۴۰۱
کارمندان سابق توییتر می‌گویند با توجه به شرایط نابسامانی که این روز‌ها این شبکه اجتماعی تجربه می‌کند، به نظر می‌رسد این شرکت ظرف چند هفته آینده به پایان خود نزدیک می‌شود و بیشتر از آن دوام نخواهد آورد.

به گزارش پایگاه 598، در آستانه نهایی‌شدن خرید توییتر توسط ایلان ماسک، تصویر و ویدیوی کوتاهی از او در دفتر مرکزی این شبکه اجتماعی با روشویی توالت ترند شد. در آن زمان سؤالات زیادی مطرح شد که چرا ثروتمندترین فرد جهان با روشویی توالتی در دست، وارد دفتر می‌شود. حالا وضعیت این شبکه اجتماعی بحرانی است.

کارمندان سابق توییتر می‌گویند با توجه به شرایط نابسامانی که این روزها این شبکه اجتماعی تجربه می‌کند، به نظر می‌رسد این شرکت ظرف چند هفته آینده به پایان خود نزدیک‌ می‌شود و بیشتر از آن دوام نخواهد آورد. از سوی دیگر برخی کارشناسان حوزه سایبر به دلیل شرایط فعلی توییتر پیشنهاد داده‌اند، کاربران توییت‌های مهم خود را آرشیو کنند تا از دست نرود.

روزهای پرتنش توییتر بعد از تصاحب توسط ایلان ماسک

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را خریداری کرده است، این شبکه اجتماعی روزهای پرتنشی را سپری می‌کند و روزی نیست که خبرساز نباشد. ایلان ماسک از همان ساعات اولیه خرید توییتر، ابتدا مدیرعامل و برخی مدیران ارشد توییتر را اخراج کرد. سپس دست روی سرویس توییتر بلو گذاشت و اولتیماتوم تعیین کرد که باید ظرف یک هفته این سرویس با تغییراتی که مد نظر او است، به‌روز شود. ابتدا گفته شد هزینه اشتراک یک‌شبه از ۴.۹۹ دلار به ۱۹.۹۹ دلار افزایش می‌یابد، ولی بعد رسماً هزینه اشتراک ۸ دلاری برای کاربران ایالات متحده در نظر گرفته شد.

در این بین برخی کارمندان و مدیران توییتر استعفا کردند و ایلان ماسک باز هم کوتاه نیامد و تغییرات دیگری را مطرح کرد. چند روز پیش ایلان ماسک به کارکنان توییتر اعلام کرد که شرایط کاری در این شرکت تغییر می‌کند و سخت‌تر می‌شود. در ادامه با ارسال یک فرم گوگل، به کارمندان اولتیماتوم داده شد که شرایط جدید را قبول کنند یا اینکه توییتر را ترک کنند. اما حالا ظاهراً صدها کارمند با شرایط کاری جدید مخالفت کرده‌اند و از ادامه کار در این شبکه اجتماعی منصرف شده‌اند.

برنامه‌های جدید ایلان ماسک برای توییتر به همین جا ختم نشد و مالک جدید این شبکه اجتماعی، تغییراتی را در روال دورکاری در نظر گرفت که مجدداً با اعتراض‌‌هایی روبه‌رو شد.

در این بین برخی کارمندان سابق توییتر بر این باور هستند، وضعیت فعلی توییتر بحرانی است و این شرکت بیش از این دوام نخواهد آورد و به پایان کار خود نزدیک می‌شود.

از سوی دیگر برخی کارشناسان حوزه سایبر به کاربران پیشنهاد می‌دهند اگر توییت‌هایی مهمی دارید، آنها را آرشیو کنید. مشخص نیست ایلان ماسک سرنوشت این شرکت را به چه سمتی هدایت می‌کند و هر لحظه ممکن است این شبکه اجتماعی با تغییرات جدیدی روبه‌رو شود. لذا آنها توصیه می‌کنند که بهتر است آرشیوی از توییت‌های مهم خود بایگانی کنید.

باید دید شرایط فعلی به چه سمت‌وسویی پیش می‌رود.

منبع: دیجیاتو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها