أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۵۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دومین فراخوان گروهک‌های ضدانقلاب از ایرانیان مقیم خارج کشور برای تجمع اعتراضی در روز شنبه گذشته، با شکست مطلق و عدم استقبال کامل روبه‌رو شد.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: دومین فراخوان گروهک‌های ضدانقلاب از ایرانیان مقیم خارج کشور برای تجمع اعتراضی در روز شنبه گذشته، با شکست مطلق و عدم استقبال کامل روبه‌رو شد به نحوی که اغلب رسانه‌های تبلیغ‌کننده این فراخوان، در روز موعود ترجیح دادند اصلا به روی خود نیاورند که چنان دعوت و تبلیغاتی هم در کار بوده است.

رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی، سعودی نشنال، رادیو فردا، دویچه‌وله و... از هفته گذشته اعلام کرده بودند «راهپیمایی‌ و تظاهرات بزرگ ایرانیان مقیم خارج، روز شنبه (۲۸ آبان) در ۱۰۰ شهر دنیا برگزار می‌شود». اما اغلب این رسانه‌ها هیچ خبری از برگزاری تجمعات کذایی منتشر نکردند و تنها صدای آمریکا و رادیو فرانسه بودند که مدعی شدند چند هزار نفر در شهرهای مختلف جمع شده‌اند. صدای آمریکا هم سه چهار ویدئوی چندده نفره و بی‌رمق را منتشر کرد که اغلب آنها هم از پشت‌سر افراد بود!

شکست در دومین فراخوان در حالی است که فراخوان قبلی از سراسر اروپا برای تجمع در برلین هم کلا با حضور ۳۵ هزار ایرانی و غیر ایرانی (آفریقایی، اوکراینی و اتباع برخی کشورهای دیگر که با وعده کمک غذایی و مالی به برلین منتقل شده بودند) برگزار شد. و این در حالی بود که یک میلیون و دویست هزار ایرانی در اروپا حضور دارند.

دومین شکست ضدانقلاب و ناکامی حتی در تدارک نمایش چندهزار نفری در حالی است که بنابر دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور در گزارش سال ۱۳۹۹، حدود چهار میلیون ایرانی در خارج از این کشور اقامت دارند. و در واقع یک‌هزارم ایرانیان مقیم خارج هم به این فراخوان اعتنا نکرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها