کد خبر: ۵۱۷۸۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۰۶ آذر ۱۴۰۱
شما جای کی‌روش بود کدام را انتخاب می‌کردید؟
سرمربی تیم ملی ایران در بازی با امریکا با چالش بزرگی به نام انتخاب دروازه‌بان روبرو خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، اتفاقی که در بازی با انگلیس باعث مصدومیت شدید بیرانوند شد، مسیر انتخاب‌های کی‌روش برای دروازه تیم ملی را تغییر داد. او مجبور به انجام یک تعویض اجباری در نیمه اول بازی اول تیم ملی شد و حسینی را جای بیرو وارد زمین کرد. جانشین شماره یک تیم ملی در بازی اول شش گل خورد اما کی‌روش در بازی دوم هم به او اعتماد کرد تا حسینی با ثبت یک کلین‌شیت مهم عملکرد قبلی خود را جبران کند. حالا در آستانه بازی با امریکا سوال اینجاست که گلر منتخب کی‌روش برای این دیدار مهم چه کسی خواهد بود؟

سه‌راهی سخت در آستانه یک تقابل سرنوشت‌ساز!

در شرایطی که بیرانوند شرایط بازی مقابل ولز را نداشت حسینی این بار بی نقص و کم اشتباه ظاهر شد تا نشان دهد می‌شود در میادین بزرگ به او اعتماد کرد. این گونه بود که احتمال حضور پیام نیازمند و امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی رنگ باخت. البته با توجه به شناختی که از کی‌روش داریم انتظار هر تصمیم غیرمنتظره‌ای از او وجود دارد و با در نظر گرفتن حساسیت بسیار بالای بازی با امریکا باید منتظر بمانیم و ببینیم، او این بار چه تصمیمی خواهد گرفت.

سه‌راهی سخت در آستانه یک تقابل سرنوشت‌ساز!

ریسک استفاده از بیرانوندی که از ناحیه بینی مصدومیت شدیدی را متحمل شد و با نقاب تمرین می‌کند در کنار استفاده دوباره از حسینی یا میدان دادن به یکی از دو گلر دیگر تیم – نیازمند و عابدزاده – سه راهی پیش‌روی کی‌روش هستند. او می داند که بازی با امریکا برای فوتبال ایران و خودش چقدر مهم است و قطعا نمی خواهد تصمیماتش در تک تک پست‌ها حتی یک درصد نیز به خطا منجر شود.

همین شرایط باعث شده تا سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با سوالات بسیار مهمی در مغز خود به استقبال بازی با امریکا برود. یکی از مهمترین سوالات، انتخاب گلر اول است و به نظر شما کدام گزینه، بهترین گزینه برای ایران خواهد بود؟

سه‌راهی سخت در آستانه یک تقابل سرنوشت‌ساز!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها