أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۹۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
ستاره اسبق تیم فوتبال چلسی، دلیل شکست کره‌جنوبی مقابل غنا را ناکارآمدی تاکتیک‌های اتخاذ شده «پائولو بنتو» دانست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال غنا روز گذشته در بازی دوم مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه سه بر ۲ کره‌جنوبی را شکست داد و با سه امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. کره‌جنوبی هم با پذیرش این شکست شانس کمی برای صعود به مرحله گروهی دارد.

دیدیه دروگبا ستاره سابق فوتبال ساحل عاج بعد از این بازی در تمجید عملکرد بازیکنان غنا گفت: تاکتیک‌های پائولو بنتو (سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی) ناکارآمد بود و آنان نتوانستند از سد ستارگان سیاه قاره آفریقا عبور کنند. بازیکنان کره در نیمه اول از روی ضربات ایستگاهی به غنا فشار آوردند اما این تاکتیک جواب نداد.

وی ادامه داد: غنا به خوبی بازی را کنترل کرد. ناکارآمدی بازیکنان کره‌جنوبی در نهایت موجب شد تا غنا به گل نخست برسد و در ادامه نیز برنده از بازی خارج شود. با این برد شانس غنا برای صعود به دور بعد بیش از پیش شد.

تیم ملی فوتبال غنا در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف تیم اروگوئه خواهد رفت و کره‌جنوبی در برابر پرتغال صف‌آرایی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها