کد خبر: ۵۱۷۹۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
رسانه‌های هلندی با انتقاد از سبک بازی این تیم برابر اکوادور نوشتند: فن‌خال با وجود عملکرد ضعیف در این دیدار، قصد تغییر سیستم ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال هلند امروز (سه‌شنبه) در سومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال به مصاف قطر میزبان رقابت‌ها خواهد رفت و با کسب یک تساوی برابر عنابی‌ها صعود خود را به مرحله حذفی جام جهانی جشن خواهد گرفت.

شاگردان لوئیس فن‌خال پیش از این سنگال را شکست دادند و برابر اکوادور با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.

توقف لاله‌های نارنجی برابر اکوادور و سیستم بازی این تیم با انتقاد زیادی مواجه شد. با وجود این انتقادات فن‌خال همچنان تاکید دارد که تیم را با سیستم ۲ بازی گذشته به میدان خواهد فرستاد. او از بازی برابر قطر به عنوان شطرنج یاد کرده چون ۲ تیم با یک سیستم بازی می‌کنند.

پافشاری فن‌خال بر سیستم ۳.۵.۲ موجب شد تا روزنامه‌های صبح امروز کشور هلند از وی به شدت انتقاد کنند. رسانه‌های هلندی نوشتند: فن‌خال از بازی ضعیف برابر اکوادور درس نگرفته است. دیداری که تنها یک موقعیت داشت و توسط «کودی گاکپو» تبدیل به گل شد. شاگردان فن‌خال در آن بازی در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف ناکام بودند. آنان حتی نتوانستند از ۲ طرف بر روی دروازه اکوادور سانتر دقیقی داشته باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال هلند و قطر عصر امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها