يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۰۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت ۲ بسیجی در مشهد آغاز شد.

به گزارش پایگاه 598، اولین جلسه رسیدگی به اتهامات مجید رهنورد عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، به ریاست قاضی سید هادی منصوری و با حضور نماینده دادستان، متهم و وکیل مدافع وی، اولیای دم و خانواده ۲ شهید بسیجی مدافع امنیت، جمعی از شهروندان، مسئولان و کارشناسان نهادهای امنیتی در دادگاه انقلاب مشهد آغاز شد.

گفتنی است، روز پنج شنبه ۲۶ آبان ماه سال جاری، مجید رهنورد با سلاح سرد دو بسیجی به نام‌های شهیدان «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» را در مشهد مقدس به شهادت رساند و ۴ نفر را مجروح کرد و متواری شد. متهم در حالی که به سمت یکی از کلانشهرهای کشور متواری شده بود، به همراه ۳ تبعه خارجی در استان سمنان دستگیر شد.

به گفته درودی دادستان مرکز استان خراسان رضوی براساس کیفرخواست صادر شده اتهام مجید رهنورد متهم پرونده محاربه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها