يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۱۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۳ آذر ۱۴۰۱
رتبه تیم ملی ایران در بین ۳۲ تیم شرکت کننده در جام جهانی مشخص شد.

به گزارش پایگاه 598، پس از پایان مرحله گروهی جام جهانی، تقریبا رده بندی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات معلوم شده است. موضوعی که حالا باعث شده تا رتبه ایران در بین ۳۲ تیم شرکت کننده مشخص شود.

شاگردان کارلوس کی‌روش با قبول دو شکست برابر آمریکا و انگلیس و البته کسب برتری مقابل ولز در رده بیست و ششم مسابقات قرار گرفته‌اند.

پایین‌تر از ایران کاستاریکا، دانمارک، صربستان، ولز، کانادا و قطر حضور دارند. به جز کاستاریکا، پنج تیم دیگر امتیازات کمتری نسبت به تیم ملی به دست آورده‌اند و کاستاریکا تفاضل گل بدتری نسبت به ایران دارد. تیم ملی نیز به دلیل تفاضل گل‌ پایین‌تر نسبت به عربستان و غنا در رتبه بیست و ششم جا خشک کرده است.

رتبه تیم ملی در جام جهانی مشخص شد +عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها