يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۳۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مشاور رئیس سازمان سنجش خبر داد:
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با ثبت نام ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مهلت مجدد، آمار ثبت نام در آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ به ۱۷۰ هزار نفر رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، دکتر علیرضا کریمیان افزود: ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ از ۲۲ آبان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و پس از تمدید این فرصت ۳ آذرماه به پایان رسید.

وی افزود: با توجه به درخواست داوطلبان، فرصت مجددی برای افرادی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده بودند در نظر گرفته شد که این دسته از داوطلبان فرصت داشتند از ۱۳ تا ۱۴ آذر در این آزمون ثبت نام کنند.

کریمیان اظهار داشت: در نهایت بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ در فرصت مجدد ثبت نام با تأخیر انجام دادند که با توجه به آمار قبلی، تعداد ۱۷۰ هزار نفر در آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ به منظور پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مشترک و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها