کد خبر: ۵۱۸۴۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۷ آذر ۱۴۰۱
در جمع مردم رباط کریم؛
رئیس جمهور با اشاره به اینکه وظیفه مهم امروز همه جامعه شناخت توطئه‌ها و فتنه‌ها است، گفت: مردم با شعار آزادی گول نمی‌خورند و ما آزادی را سال ۵۷ به دست آوردیم.

به گزارش پایگاه 598، آیت الله ابراهیم رئیسی در جمع مردم رباط کریم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ما صدق را فقط در سخن می‌دانیم، اما راستی و اینکه انسان منطبق با حقیقت سخن بگوید جلوه‌ای از صدق است، اما رفتار هم باید گفتار را تأیید کند، اتفاق همه این موارد فرد را صدیق می‌کند و تا زمین و زمان است فاطمه اطهر صدیق است.

رئیس جمهور با بیان اینکه حضرت فاطمه در دسترس برای همه کسانی که می‌خواهند زندگی فاطمی داشته باشند است گفت: آن روز که حضرت زهرا در مقابل جریان نفاق ایستاد با ۲ سلاح که اول روشنگری و عدالت و علی و انسان و نجات انسان و قرآن بود خطبه خواند و سلاح دوم ایشان اشک‌های دیگان بود.

رئیسی عنوان داشت: کسانی که بصیرت کامل ندارند اتفاقات را خوب نمی‌بینند، اما وقتی خطبه‌های حضرت زهرا را می‌شنویم می‌فهیم که چه اتفاقی افتاده است.

وی عنوان داشت: آنچه باید امروز بشناسیم این است که توطئه‌ها و فتنه‌ها و زمان خود را بشناسیم و بدانیم آنان که با جلوه‌های دیگر می‌خواهند در جامعه اخلال و تفرقه ایجاد کنند و اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم مسیر فاطمی را می‌شناسند و از مردم برای اینکه یک بار دیگر دشمن را ناکام گذاشتند تشکر می‌کنیم افزود: مردم با شعار آزادی گول نمی‌خورند چرا که ما آزادی را سال ۵۷ به دست آوردیم.

تکمیل می‌شود...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها