کد خبر: ۵۱۸۶۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۰ آذر ۱۴۰۱
ستاره جوان برزیلی که اولین جام جهانی خود را تجربه می کرد، در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جانشین وینیسیوس شد و در آخر اولین پنالتی برزیل را خراب کرد تا در نهایت منجر به حذف این تیم از گردونه رقابت ها شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از طرفداری، رودریگو که 5 بازی در جام جهانی انجام داد و یک پاس گل داد، تحت فشار زیادی است و از این رو با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی خود نوشت:

متأسفم. مطمئناً دردناک ترین لحظه کارنامه ام بود، و در عرض چند دقیقه از بهشت به جهنم رسیدم، و دقیقاً همیشه دعا می کردم که اینطور نشود. می دانم که همه چیز می گذرد و حتی با وجود اینکه در حال حاضر قدرت بلند شدن ندارم، مطمئنم که بازخواهم گشت، نمی دانم چطور، اما بازخواهم گشت و قوی تر خواهم بود...

فقط ذهن های درخشان از سختی های خاص عبور می کنند'، مطمئناً در خصوص من هم تفاوتی نخواهد کرد و 21 سال دارم، تاکنون هیچ چیز آسان نبوده و نخواهد بود، اما ارزشش را داشت! از همه شماهایی که ما را تشویق کردید و به ما باور داشتید ممنونم و از خدای خودم به خاطر همه چیز سپاسگزارم و من را ببخش که بعد از تمام لطف هایی که در حقم کردی ناسپاس بودم و مدام از خودم پرسیدم که چرا من؟ چرا باید چنین اتفاقی برای من بیافتد؟ تنها کسانی که در کنارم بودند شاهد هستند که امسال چه لحظاتی را پشت سر گذاشتم تا در فرم خوبی به جام جهانی برسم و چرا باید اینطور تمام شود؟

درک نمی کردم، اما به یکباره همه چیز را به یاد آوردم و فهمیدم که نمی توانم راجع به چیزی گلایه کنم و فقط باید در همه زمینه ها مثل همیشه نهایت تلاشم را بکنم! یک بار دیگر، از همه ممنونم و در جام جهانی 2026 همه چیز متفاوت خواهد بود، هنوز باور دارم که خوشحال خواهیم شد! این نسل خیلی خوب است، آنها شایسته هستند و باید قهرمان شوند. کشور عزیزم، برزیل!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها