امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۸۷۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۱ آذر ۱۴۰۱
رئیس‌جمهور با بیان "بهبود وضع معیشت مردم از اولویت‌های بودجه سال آینده است"، تصریح کرد: نگاه دولتمردان به ترمیم حقوق و دستمزد باید بر مبنای دو اصل بهره‌وری و تقویت قدرت خرید مردم متمرکز باشد تا بتوان نظام عادلانه را در پرداخت‌ها رعایت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه در دوازدهمین جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای بررسی تبصره‌های بودجه سال آینده کل کشور، توجه به بهبود وضع معیشت مردم با رویکرد حفظ و تقویت قدرت خرید جامعه را از اولویت‌های بودجه سال آینده برشمرد و تأکید کرد: نگاه دولتمردان به ترمیم حقوق و دستمزد باید بر مبنای دو اصل بهره‌وری و تقویت قدرت خرید مردم متمرکز باشد تا بتوان نظام عادلانه را در پرداخت‌ها رعایت کرد.

رئیسی: تطبیق جهت‌گیری‌های لایحه بودجه با سیاست‌های کلی ابلاغی برنامه هفتم امری قطعی است
 
وی اظهار داشت: بودجه باید بر مبنای درآمدها و منابع و همچنین مصارف و هزینه‌ها تعریف شود تا دولت و مجلس شورای اسلامی، بودجه‌ای شفاف و منطقی را تدوین و تصویب کنند و در طول سال با کسری بودجه مواجه نشویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها