کد خبر: ۵۱۸۷۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۱ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
آرژانتین پس از چهار سال می‌خواهد از کرواسی انتقام بگیرد، نبردی که لئونل مسی و لوکا مودریچ از بازماندگان نبرد روسیه ۲۰۱۸ آن را رهبری می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، قطار بازی‌های جام جهانی با چهار تیم راه‌یافته به نیمه‌نهایی در حال رسیدن به ایستگاه پایانی است؛ تیم‌هایی که هر یک باهدف بالابردن جام، از سد رقیب گذشته‌اند.

آرژانتین و کرواسی از جمله تیم‌هایی هستند که علاوه بر هدف مشترک برای بالابردن جام، به‌ نوعی برای تکرار پیروزی یا انتقام‌گیری قرار است روز سه‌شنبه روبروی هم‌ بازی کنند؛ این انتقام می‌تواند از سوی تیم آرژانتین که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در دومین بازی از مرحله گروهی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل کرواسی شکست خورد، رخ دهد.

این پیروزی کروات‌ها با گل‌های آنته ربیچ، لوکا مودریچ و ایوان راکیتیچ تحت هدایت زلاتکو دالیچ به دست آمد و کرواسی با ۹ امتیاز به‌ عنوان صدرنشین گروه D صعود کرد و آرژانتین با دشواری با ۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

حال آرژانتین فرصت بسیار خوبی برای انتقام گرفتن به دست آورده و بازماندگان آن نبرد آمده‌اند تا پس از چهار سال، شکست را جبران کنند.

تنها شش بازیکن از آن نبرد برای آلبی سلسته باقی‌مانده‌اند؛ لیونل مسی، آنخل دی‌ماریا، نیکلاس اوتامندی، فرانکو آرمانی، نیکلاس تاگلیافیکو و مارکوس آکونا.

بازماندگان نبرد روسیه ۲۰۱۸ به دنبال انتقام‌ در دوحه

در کرواسی هم ایوان پریشیچ، دومینیک لیواکوویچ، متئو کواچیچ، مارسلو بروزوویچ، آندری کراماریچ و دژان لوورن و همچنین دوماگوی ویدا، ۸ بازمانده آن نبرد هستند که به رهبری لوکا موردیچ پا به میدان رویارویی مجدد با آرژانتین می‌گذارند.

تقابلی که آرژانتین و کرواسی در قطر خواهند داشت، سومین جدال این دو تیم در جام جهانی خواهد بود. اولین بازی، دیدار آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ۱۹۹۸ بود که با پیروزی یک بر صفر به نفع آرژانتین خاتمه یافت، دومین دیدار در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود که کروات‌ها با پیروزی سه بر صفر آلبی سلسته را شکست دادند.

با احتساب این تاریخچه می‌توان گفت رویارویی دو تیم در دوحه علاوه بر رسیدن به فینال، نشان‌دهنده غرور و برتری دو تیم در دوئل‌های مستقیم خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها