امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۸۸۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کاربران فضای مجازی در بخش کامنت های پست «اعدام نکنید» فرشته حسینی، واکنش مثبتی از خود نشان نداده و از هشتگ «قاتل را اسطوره نکنید» استفاده کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روزنامه جوان، فرشته حسینی، بازیگر سینما و همسر نوید محمدزاده، در واکنش به اعدام آشوبگران اعتراضات اخیر، هشتگ «اعدام نکنید» را در پست اینستاگرامی خود منتشر کرد. این اقدام در پی واکنش برخی چهره های هنری و ورزشی نسبت به اتفاقات اخیر بوده است. برخی از همکاران فرشته حسینی نیز در این ایام همانند او نسبت به اعدام ها واکنش نشان داده و خواستار لغو و یا حتی ازادی عوامل آشوب در کشور شدند. به نظر میرسد این پست در واکنش به اعدام مجید رضا رهنورد منتشر شده باشد.

اما کاربران فضای مجازی در بخش کامنت های این بازیگر، واکنش مثبتی از خود نشان نداده و از هشتگ «قاتل را اسطوره نکنید» استفاده کردند. این کاربران همچنین به شهروندانی که به دست مجید رضا به شهادت رسیدند اشاره کرده و خواستار علت عدم واکنش این چهره ها نسبت به شهادت افراد بی گناه و حال و هوای مادرانشان شدند.

کاربران نسبت به این رفتار های دوگانه نیز انتقاد کردند و مدعی شدند افرادی که در ایام التهابات معترضین را دعوت به آشوب میکردند و بابت کشته شدن مردم بی گناه واکنشی از خود نشان نمیدادند، اکنون بابت قاتلین آن ها از هشتگ های اعدام نکنید استفاده می کنند.
 





































نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها