کد خبر: ۵۱۹۰۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۷ آذر ۱۴۰۱
درخشش گروه مالی گردشگری در هجدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی؛
رئیس گروه مالی گردشگری در هجدهمين دوره سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي که در تهران برگزار شد، نشان "مدیر ارشد ارتباط گستر" را کسب کرد و نشان ویژه "روابط عمومی سرآمد" به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در هجدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، جلالی معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مدیران سازمان‌ها و شرکت ها حضور داشتند.
در این سمپوزیوم، پس از سخنان هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی، پیام خانم "اتستکو سوگی هارا" رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی نیز قرائت شد.
موضوع اين دوره سمپوزيوم، "روابط عمومی شبکه اي" بود و در بخش مطالعه و پنل‌هاي علمي موردي، نقش اين نوع روابط عمومي در صنعت گردشگري مورد توجه قرار گرفت.
در هجدهمين دوره سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي که در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار گردید، به موضوع "نقش و کارکردهاي روابط عمومي در توسعه گردشگري" توجه ویژه ای شد.
اين دوره از سمپوزيوم، با حمايت معنوي انجمن بين‌المللي روابط عمومي و مشارکت وزارت ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي برگزار شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها