أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۹۲۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۰۱ دی ۱۴۰۱
فرمانده کل ارتش با بیان این که «مقامات فاسد رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات سیاسی و بحران داخلی به یاوه‌گویی روی‌آورده‌اند»، گفت: به هر مبدا که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در شورای عالی فرماندهان ارتش با اشاره به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره ایران اظهار داشت: با تشدید اختلافات سیاسی و بروز بحران مشروعیت داخلی از یک سو و احساس ناامنی منطقه‌ای از سوی دیگر، مقامات رژیم صهیونیستی به یاوه‌گویی روی آورده‌اند.

وی با اشاره به تهدیدات نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز رژیم صهیونیستی در شرایط بحران سیاسی و امنیتی قرار دارد و به شدت تحت فشارهای داخلی و خارجی است و فساد و رسوایی های مالی و اخلاقی مقامات این رژیم و ناامنی ناشی از قدرت‌گیری گروه‌های مبارز فلسطینی،  یک موقعیت بحرانی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

وی افزود: اختلافات داخلی،ترس و ناامنی، از ویژگی های بارز رژیم صهیونیستی در مقطع فعلی است و همین عوامل موجب تشدید خشونت‌های این رژیم علیه فلسطینیان و رجز خوانی توام با وحشت علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به ساکنان سرزمین های اشغالی هشدار داد: امروز رژیم صهیونیستی به دلیل نقض گسترده حقوق بین‌الملل، جنایات گسترده علیه فلسطینیان و شرارت های مستمر در منطقه، بیش از گذشته نزد افکار عمومی جهان منفور شده و این واقعیت موجب احساس ناامنی کامل ساکنان سرزمین‌های اشغالی شده است. تهدیدات توخالی و توام با ترس سران رژیم صهیونیستی عمدتاً متاثر از افراط‌گرایی حزب رقیب است.  مقامات این رژیم خوب می‌دانند که در صورت هر اقدام خصمانه، قطعاً توان ایستادگی در مقابل پاسخ کوبنده ایران را نخواهند داشت.

وی افزود: تحرکات دشمن به طور کامل در رصد مستمر و دقیق قرار دارد و ارتش برای مقابله با هر اقدامی از آمادگی کافی برخوردار است؛ به گونه‌ای که توان پاسخ قاطع و برق‌آسا را داریم.
امیر سرلشکر موسوی در پایان تصریح کرد: به هر مبدا که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها