يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۳۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۳ دی ۱۴۰۱
سرمربی بایرلورکوزن معتقد است مهاجم ایرانی تیمش کیفیت بالایی دارد و بازیکنی متفاوت به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، سردار آزمون پس از اینکه تیم ملی کشورمان از مسابقات جام جهانی 2022 قطر کنار رفت، به تمرینات تیم بایرلورکوزن بازگشت و عملکرد درخشانی در دیدار دوستانه برابر اف سی زوریخ داشت.

آزمون در برتری 4 بر یک بایرلورکوزن مقابل حریف سوئیسی خود، گل سوم شاگردان ژابی آلونسو را به ثمر رساند تا بازگشت خود به لورکوزن را با گلزنی جشن بگیرد. سرمربی اسپانیایی از زمانی که هدایت بایرلورکوزن را بر عهده گرفت، آزمون را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و برای اولین بار توانست در یک مسابقه به او میدان بدهد.

آلونسو در گفت‌وگویی که «Rheinische Post» آلمان منتشر کرده است، با تمجید از شرایط مهاجم ایرانی بایرلورکوزن اظهار داشت: او کیفیت بالایی دارد؛ به‌ویژه نزدیک محوطه جریمه و با استفاده از توانایی خود در ضربات سر. مقابل زوریخ برای اولین بار توانستم بازی آزمون را ببینم و دلتنگ او بودیم. سردار بازیکنی متفاوت است و از ملاقات او خوشحال هستم. امیدواریم سردار را برای نیمه دوم فصل در بهترین فُرم خودش داشته باشیم.

بایرلورکوزن روز دوم بهمن در هفته شانزدهم بوندس‌لیگا، مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ صف‌آرایی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها