يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۶۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۲ دی ۱۴۰۱
پیش از ترک ایران توسط مهاجم هلندی پرسپولیس، سروش رفیعی تلاش زیادی انجام داده بود که او از رفتن را منصرف کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: یورگن لوکادیا دو روز پیش از داربی تهران به یکباره تصمیم گرفت ایران را ترک کند و با وجود اینکه به خاطر مشکلات مالیاتی اجازه خروج از کشور را نداشت، به فرودگاه رفت و بعد از ساعت‌ها انتظار با حل شدن مشکلش توانست ایران را ترک کند.

زمانی که لوکادیا در فرودگاه بود تا مشکل خروج از کشورش حل شود، سروش رفیعی که ارتباط خوبی با این بازیکن داشت، در تماسی با او خواست که در تصمیمش تجدید نظر کند و درایران بماند چراکه ترک ایران آن هم دو روز مانده داربی از نظر رفیعی کاری به دور از اخلاق بود. با این حال در این مکالمه لوکادیا به سروش رفیعی وعده داد که حتما بازخواهد گشت و قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد. لوکادیا گفته بود: "اگر می‌خواستم بروم و برنگردم، در تعطیلات لیگ که به کشورم رفته بودم، دیگر برنمی‌گشتم."

با این حال تلاش‌های هافبک پرسپولیس بی نتیجه ماند و لوکادیا ایران را ترک کرد و بعد از آن رسما قرارداد خود را فسخ کرد تا دیگر امیدی به بازگشتش نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها