يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۷۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۴ دی ۱۴۰۱
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به کشور و فعالیت آن تا روز یکشنبه، اعلام‌کرد: شرایط برای وزش باد و بارش باران در تهران از امشب فراهم است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سازمان هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) با نفوذ سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب غرب بارش‌ها در بیش از ۱۵ استان از جمله خوزستان، ایلام، کردستان ، لرستان و کرمانشاه آغاز می‌شود.

بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف و در مناطق جنوبی همراه با رعدو برق خواهد بود.

هواشناسی اعلام کرده است: فردا (پنجشنبه) در بیشتر مناطق کشور به‌جز بخش‌هایی از جنوب شرق بارش خواهیم داشت.

همچنین از امشب شرایط برای بارش و وزش باد در تهران فراهم است و به دلیل بارندگی در روز پنجشنبه، شرایط آب و هوایی در تهران مناسب خواهد بود و از شدت آلایندگی‌ها کاسته خواهد شد.

همچنین امشب کاهش دما و بارش برف سنگین در جنوب لرستان و کهگیلویه و بویر احمد پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها از روز شنبه به سمت نیمه شرقی کشیده می‌شود و روز یکشنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها