يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۷۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۴ دی ۱۴۰۱
منصوری در حاشیه جلسه هیئت دولت؛
معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به یزد در پنجشنه و جمعه هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، محسن منصوری صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا در شهرستان بهارستان شاهد حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت خواهیم بود. این شهرستان از پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های استان تهران است که بیش از ۷۵۰ هزار جمعیت دارد و با مسائل متعددی مواجه است. به دستور رئیس جمهور فردا شورای اداری آنجا برگزار و نشستی با مردم برقرار می‌شود.

وی عنوان کرد: هفته آینده هم رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت سفری به استان یزد خواهند داشت. در این سفر دو روزه پروژه‌های مهمی توسط رئیس‌جمهور هم به بهره‌برداری می‌رسد و هم کلنگ‌زنی می‌شود. مقدمه سفر ملاقاتی با مردم یزد در میدان امیر چخماق است.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: در این سفر افتتاح دو تا سه طرح اقتصادی و عمرانی را شاهد خواهیم بود. بخش احیای کارخانه آهن بافق با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۱۰ میلیون یورو از سال ۸۶ آغاز شده که در دولت فعلی این طرح به پایان رسیده است. با این طرح ظرفیت ۸۰۰ هزار تن به این مجموعه اضافه می‌شود و اتفاق بزرگی در حوزه تولید و اشتغال رخ می‌دهد.

منصوری اضافه کرد: پروژه بعدی که با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود خط پدافندی انتقال آب به یزد است. برای این طرح ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده تا مشکل آب یزد را در مواقع بحران حل کند. ۳۰۰ لیتر بر ثانیه این ظرفیت را افزایش می‌دهد.

وی در پایان تصریح کرد: پروژه مهم بعدی که آرزوی مردم یزد بوده موضوع انتقال آب از خلیج فارس به یزد است که خط انتقال آب آن حدود ۷۳۰ کیلومتر است و سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان نیاز دارد و ظرفیتی که ایجاد می‌کند ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب‌رسانی به یزد در سال است و اجرای این خط انتقال با حضور رییس‌جمهوری آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها