کد خبر: ۵۱۹۹۰۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۱۸ دی ۱۴۰۱
امیدی برای اصلاح قانون انتخابات نیست!
سخنگوی شورای نگهبان: ما بارها در خصوص ضرورت اصلاح قانون انتخابات گفته‌ایم و نشستی نبوده است که به آن نپرداخته باشیم. قوانین نیازمند اصلاح هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری 598، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه که صبح امروز (شنبه 17 دی 1401) برگزار شد، به بیان گزارشی از عملکرد و فعالیت شورای نگهبان در طول یکماه اخیر پرداخت که گزارش آن را می‌توانید به تفصیل در اینجا بخوانید.

سخنگوی شورای نگهبان در جریان این نشست خبری، در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری «598» در خصوص اصلاح قانون انتخابات گفت: مجلس هنوز مصوبه‌ای در مورد اصلاح قانون انتخابات ارسال نکرده است. ما بارها در خصوص ضرورت اصلاح قانون انتخابات گفته‌ایم و نشستی نبوده است که به آن نپرداخته باشیم. قوانین نیازمند اصلاح هستند. قانون‌گذار باید اهتمام داشته باشد و موضوع را در دستور کار خودش قرار بدهد. امیدواریم که در سال آینده بتوانیم انتخابات را با قانون جدید برگزار کنیم.

وی درباره برگزاری انتخابات الکترونیکی نیز عنوان کرد: ارتباطات کارشناسی در حد معمول بین شورای نگهبان و وزارت کشور وجود دارد. اما هنوز نسبت به انتخابات 1400 پیشنهاد جدیدی مطرح نشده است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها