أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۹۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۱۸ دی ۱۴۰۱
با وجود اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اینکه نظر این وزارتخانه در موضوع عضویت ایران در FATF هنوز به مراجع عالی اعلام نشده است اما برخی رسانه‌ها همچنان در این مورد خبرسازی می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، وزارت اقتصاد در پاسخ به مطلب منتشر شده در کانال خبری اعتماد آنلاین در روز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ با عنوان «تیر خلاص وزارت اقتصاد رئیسی/ عضو اف‌ای‌تی‌اف نخواهیم شد!» تاکید کرد: پیش از این در اطلاعیه‌ای به این شبهات پاسخ داده شد، اما همچنان دستاویز برخی خبرسازی‌ها قرار می‌گیرد.

در اطلاعیه اخیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که در پی انتشار خبری درباره عضویت جمهوری اسلامی ایران در نهاد FATF در برخی رسانه‌ها منتشر شده، تاکید شده بود که نظر این وزارتخانه در این باره هنوز به مراجع عالی کشور اعلام نشده است.

همچنین اشاره شده بود که هرگونه تصمیم‌گیری در این موضوع، پس از اخذ نظر دستگاه‌های متولی و جمع بندی مراجع عالی کشور اتفاق خواهد افتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها