يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۰۸۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۲۱ دی ۱۴۰۱
وطنخواه:
پیشکسوت پرسپولیس از نمایش این تیم مقابل ون‌پارس به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، رضا وطنخواه درباره برتری پرسپولیس مقابل ون‌پارس اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که در ضربات پنالتی به دست آمد، گفت: زیبایی فوتبال به همین است که گاهی تیم‌های ضعیف‌تر می‌توانند دردسرساز شوند اما من از پرسپولیس انتظار بیشتری دارم که در این دیدارها بهتر عمل کند و وقتی از یک سیستم به در بسته می‌خورد، سیستم خود را با توجه به داشته‌هایش تغییر دهد.

وی با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در این دیدار گفت: خیلی عجیب است که پرسپولیس در تهران اینطور به پیروزی می‌رسد. حالم از این نحوه بازی پرسپولیس بد شد. حتی یک بر صفر هم عقب افتاده بود. من بعد از دقیقه ۱۰۹ تلویزیون را خاموش کردم و حس کردم دیگر پرسپولیس نمی‌تواند گل بزند. الان فهمیدم که باز هم پنالتی از دست دادیم و می‌توانستیم بازی را ببریم!

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: درست است که زیبایی فوتبال به همین مسائل است اما تیمی که ادعای قهرمانی دارد و حقش هم است که قهرمان شود، باید بهتر بازی کند. البته به آن تیم (ون‌پارس) احترام می‌گذارم. به نظرم با این کار خود شاهکار کردند به تک تک بازیکنان این تیم خسته نباشید می‌گویم.

وطنخواه در واکنش به اینکه پرسپولیس بارها موقعیت‌های عالی را از دست داد یا به تیرک دروازه کوبید و این مساله را ناشی از بدشانسی می‌داند یا کم دقتی؟ گفت: مرحوم راجرز، سرمربی پرسپولیس در دهه ۵۰ می‌گفت «اگر نیمه اول برنده به رختکن نیایید قلم پای شما را می‌شکنم.» ما هم ۹۰ درصد مواقع با پیروزی به رختکن می‌آمدیم. درست است که تماشاگر به ورزشگاه نیامده و نمی‌تواند به تیم انگیزه دهد اما بازیکنان به خاطر ما پیشکسوتان که عمرمان را اینجا گذاشتیم، خودشان را تکان دهند. رضا وطنخواه در عمر خود اندازه یک ماه شما هم حقوق نگرفته است.

وطنخواه با تاکید بر اینکه قصد بی‌احترامی به تیم مهمان را ندارد گفت: من قصد بی‌حرمتی ندارم اما تیمی که قهرمان ایران شده و در آسیا نایب قهرمان شده است، نباید اینطور زمین‌گیر شود. من قصد بی حرمتی ندارم اما چرا توپ را به تیرک می‌زنی؟ هزار بار هم به تیرک بزنی، به اندازه یک گل نمی‌ارزد.

این بازیکن سال‌های دور پرسپولیس گفت: من ترسیدم که الان زنگ بزنید و بگویید که پرسپولیس باخته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها