يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۳۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۶ دی ۱۴۰۱
بازیکن تیم سپاهان همچنان مد نظر سرمربی تیم پرسپولیس است و باید دید این انتقال در نقل و انتقالات زمستانی رخ خواهد داد یا نه.

به گزارش پایگاه 598، با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز به صورت رسمی لیست بازیکنان مورد نیاز و مازاد خود برای نیم فصل دوم را ارائه نکرده اما شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در این‌باره به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود یکی از بازیکنانی که سرمربی پرسپولیس به جذب او علاقمند است امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان است. البته گل‌محمدی پیش از آغاز فصل هم نورافکن را می‌خواست اما از آنجایی که او با سپاهان قرارداد دارد این انتقال صورت نگرفت.

درباره قرارداد نورافکن با سپاهان این نکته گفتنی است که این قرارداد در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن اگر در نیم فصل هم پرسپولیسی نشود در صورت دریافت پیشنهاد از پرسپولیس، در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند پیراهن این تیم را بر تن کند.

باشگاه سپاهان با توجه به این موضوع حالا دو راه در پیش دارد؛ اول اینکه با جدایی نورافکن مخالفت کند تا این بازیکن در این تیم بماند و یا اینکه با توجه به عدم تمدید قرارداد از سوی این بازیکن، او را نیم فصل به پرسپولیس بدهد تا بتواند از این راه درآمدزایی هم انجام دهد.

حالا در این بین و با توجه به گمانه‌زنی‌هایی که وجود دارد باید دید این بازیکن که سابقه حضور در استقلال را هم در کارنامه دارد بالاخره در نیم فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد یا اینکه در پایان فصل این اتفاق رخ خواهد داد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها