يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۳۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۷ دی ۱۴۰۱
در انتظار واکنش اصفهانی‌ها؛
یک رسانه اماراتی اعلام کرد فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد کلبا به دنبال جذب مهاجم تیم سپاهان است.

به گزارش پایگاه 598، وب سایت خبری UAEkic که اخبار و گزارش‌های فوتبال و نقل و انتقالات لیگ امارات را پوشش می‌دهد، در خبری مدعی شد باشگاه اتحاد کلبا به دنبال جذب شهریار مغانلو مهاجم تیم سپاهان اصفهان است.

فرهاد مجیدی سرمربی فعلی تیم اتحاد کلبا پس از کنار گذاشتن «ملاپا» از این تیم، به دنبال جذب یک مهاجم جدید و تقویت خط حمله اتحاد است.

پیش از این نشریه الخلیج امارات اعلام کرده بود مجیدی یک مهاجم از ایران و یک مهاجم آفریقایی را مدنظر قرار داده است.

 

فرهاد مجیدی به دنبال مهاجم سپاهان/ مغانلو به امارات می‌رود؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها