أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۰۴۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۲۸ دی ۱۴۰۱
بخش کسب‌وکارهای سازمانی همراه اول ضمن مشارکت در برگزاری هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه پرداخت و مالی می‎‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران از امروز دوشنبه 26 دی 1401، به مدت سه روز در مرکز آفرینش های کانون و هتل لاله با مشارکت و حمایت همراه اول کسب و کار و با محوریت اقتصاد دیجیتالی - کسب و کار دانش بنیان آغاز به کار کرد.

 

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که طی سال های اخیر فعالیت و نوآوری های ویژه ای در حوزه «تلکوبانک» و «خدمات پرداخت» داشته است در بزرگترین رویداد فناوری های مالی حضور می یابد تا تجارب حاصل از توسعه محصولات و خدمات مالی و پرداختی خود را با اهالی این حوزه به اشتراک بگذارد و باب همکاری های فناورانه و نوآورانه بگشاید.

 

در این رویداد بزرگ فناوری های مالی، «کیف پول فراگیر همراه اول» و «اوانو» که در آینده ای نزدیک خدمات مالی اش را بر بستر بلاکچین عرضه خواهد کرد در برابر جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصی، مدیران سازمان ها و دستگاه ها، ارائه دهندگان محصولات و خدمات در حوزه فناوری های مالی که تشکیل دهنده اضلاع و ابعاد این اکوسیستم هستند، ارائه می شود.

 

اپلیکیشن اوانو با محوریت ارائه خدمات پرداخت های خرد و بیرون شبکه پرداخت توسط شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند توسعه و تجاری سازی شده است.

912
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها