أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۴۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۸ دی ۱۴۰۱
برای این که با لزوم هدفمندسازی جذب مشتری در شرایط کنونی یعنی حاکمیت تورم بیش از حد و فشارهای ناشی از آن بر مشاغل مختلف آشنا شوید، باید ابتدا به درک درستی از بانک مشاغل برسید.

رپرتاژ/ همه شما به خوبی می‌دانید که شروع هر کاری نیازمند داشتن اطلاعات کافی در حوزه انجام کار است. داشتن اطلاعات، عملکرد شما را هدفمند می‌سازد و این مسئله نقش مهمی در میزان موفقیت شما دارد. در کنار این آگاهی برای شروع یک کسب و کار، شما باید یک برنامه ریزی استراتژیک برای بازاریابی داشته باشید. گسترش فناوری ارتباطات در عصر حاضر بیشتر از هر زمان دیگری فرآیندهای بازاریابی برای توسعه مشاغل را چالش برانگیز کرده است. اگر مسئله تورم کنونی را به کسب و کارهای داخلی اضافه کنید، اهمیت هدفمندسازی فرآیند بازاریابی چندین برابر می‌شود. آیا در مورد بانک اطلاعات مشاغل چیزی شنیده‌اید؟ می‌توان از نام آن به حدس‌هایی مبتنی بر رویکرد هوشمندانه در توسعه کسب و کار رسید. بانک اطلاعات مشاغل در واقع همان راهکار اصولی بسیار مهم است که میزان موفقیت شما را به عنوان صاحب یک کسب و کار ارتقاء می‌دهد.

بانک اطلاعات مشاغل چیست؟

برای این که با لزوم هدفمندسازی جذب مشتری در شرایط کنونی یعنی حاکمیت تورم بیش از حد و فشارهای ناشی از آن بر مشاغل مختلف آشنا شوید، باید ابتدا به درک درستی از بانک مشاغل برسید. بانک اطلاعات مشاغل که به آن دایرکتوری هم می‌گویند، در حقیقت یک رسانه جامع از اطلاعات مهم مربوط به مشاغل است. این بانک اطلاعات در واقع نمونه به روز شده و نسخه آنلاین دفترچه‌های تلفن راهنمای مشاغل است که سال‌های قبل وجود داشت و افراد از آن برای پیدا کردن کسب و کار مدنظر خود استفاده می‌کردند مشابه سایت ایران اصناف https://iran-asnaf.ir  . بنابراین بانک اطلاعات مسئله جدیدی نیست بلکه شکل آن در عصر تکنولوژی امروز تغییر کرده و امکان دسترسی به آن راحت‌تر شده است. اطلاعات موجود در بانک مشاغل شامل: شماره تماس ثابت و همراه، آدرس ایمیل و آدرس پستی، نام و نام خانوادگی صاحب شغل مد نظر شما و اطلاعات دیگر می‌باشد. شما می‌توانید با در دست داشتن این اطلاعات یک تبلیغات هدفمند و نتیجه گرا انجام دهید.

بانک اطلاعات مشاغل دقیقا چه نقشی در بازاریابی دارد؟

برای این که بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید، باید مشتریان زیادی را جذب کنید. تبلیغات و بازاریابی مهم‌ترین راهکار جذب مشتری است اما با توجه به این که تبلیغات، خود شامل فرآیندهای بسیار گسترده است، انتخاب بهترین روش تبلیغات اهمیت زیادی می‌یاید. شما باید بتوانید به طریقی خود را به تعداد زیادی از کاربران هدف معرفی کنید. با توجه به شرایط تورم کنونی و گسترش فضای رقابتی بین کسب و کارها، صاحبین مشاغل بیشتر از هر زمان دیگری به دیده شدن در بین کاربران هدف خود نیاز دارند. در این بین صرفه‌جویی در زمان و هزینه مهم‌ترین معیارهای انتخاب یک ابزار تبلیغاتی است. بانک مشاغل شامل اطلاعات دسته بندی شده از کسب و کارهای مختلف است. این دسته بندی بر اساس صنف کسب و کار و نوع فعالیت و زمینه آن، ابعاد شرکت، حجم فعالیت و غیره صورت گرفته و کاربران می‌توانند با سرعت زیاد به کسب و کار مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

کسب و کارهای مختلف می‌توانند در دسته بندی بانک مشاغل، اطلاعات جای گرفته و تبلیغات خود را هدفمند سازند‌‌؛ به این صورت که اطلاعات مربوط به کسب و کارها در رسانه بانک مشاغل ثبت شده و آن‌ها می‌توانند از پلن‌های تبلیغاتی مختلف مانند بازاریابی تلفنی، آگهی شدن و غیره برای تبلیغات استفاده کند. به این ترتیب کسب و کارها می‌تواند بدون صرف هزینه و زمان به تبلیغات خود سمت و سو بخشیده و با طیف گسترده‌ای از کاربران هدف ارتباط برقرار کنند. استفاده از پلن‌های تبلیغاتی بانک مشاغل به کسب و کارها کمک می‌کند که با افزایش ترافیک ورودی، سئو سایت خود را بهبود بخشند.

هدفمند ترین راه برای جذب مشتری در دوران تورمی کنونی

مزایای خرید و استفاده از بانک اطلاعات مشاغل

بانک مشاغل برای درج اطلاعات هیچ کسب و کاری محدودیت قرار نداده است. به این ترتیب هر کسب و کاری که به دیده شدن و جذب مشتری نیاز دارد، می‌تواند با توجه به نوع فعالیت خود، اطلاعات خود را در دسته بندی ‌مشخص قرار دهد. جالب اینجا است حتی برخی از بانک‌های مشاغل اطلاعات کسب و کارها را به صورت رایگان و یا با هزینه حداقلی در رسانه خود قرار می‌دهند. به عنوان مثال: کاربران می‌توانند در این رسانه‌ها به بانک اطلاعات دندانپزشکان، بانک اطلاعات داروخانه های کشور، بانک اطلاعات لوازم پزشکی و سایر مشاغل دسترسی داشته باشند. یک نمونه از این اطلاعات بانک اطلاعات پزشکان می باشد .

https://iran-asnaf.ir/Product/186/%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1

 بانک مشاغل یک رابطه برد- برد محسوب می‌شود که دو طرف از مزایای آن سود می‌برند؛ به این صورت که کسب و کارها می‌توانند برای دیده شدن و معرفی خود اطلاعاتشان را در این رسانه قرار داده و از پلن‌های تبلیغاتی آن استفاده کنند، کاربران هدف نیز به راحتی می‌توانند به مشاغل مورد نظر در منطقه خود دسترسی پیدا کنند.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از بانک اطلاعات مشاغل جذب کاربران محلی است. کاربران محلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشتریان هر کسب و کار هستند و تبلیغات محیطی نقش بسیار مهمی در فرایند بازاریابی دارد. کسب و کارها می‌توانند با درج اطلاعات خود در رسانه بانک مشاغل، حضور خود را به اطلاع کاربران محلی برسانند. اطلاعاتی که در این بانک‌های اطلاعاتی آنلاین ذخیره می‌گردد، به صورت مرتب به روزرسانی می‌شود. بنابراین تمام اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، کاملا صحیح می‌باشد. کسب و کارهای کوچک و نوپایی که در مقابل تورم و گرانی شکننده‌تر هستند و یا هزینه‌ کافی برای انجام تبلیغات را ندارند، می‌توانند به راحتی در بانک‌های اطلاعاتی مشاغل امکان دسترسی و قابلیت دیده شدن خود را از طریق: بازاریابی تلفنی، ارسال پیامک هدفمند، ارسال ایمیل و حتی بازاریابی حضوری فراهم سازنند.

بانک موبایل مشاغل چیست؟

همان طور که مشخص است بانک موبایل تنها شامل شماره تماس صاحبین و مدیران کسب و کارها است و برای پیامک‌های تبلیغاتی کوتاه و هدفمند، بازیابی تلفنی، ارسال تبلیغات در تلگرام و واتساپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. بطور مثال شما میتوانید بانک اطلاعات فروشندگان لوازم خانگی را کامل داشته باشید

https://iran-asnaf.ir/Product/104/%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C

 

ایران اصناف

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید بانک اطلاعات مشاغل به آن توجه کنید، جامع بودن اطلاعات و صحیح بودن آن است. با توجه به وجود بانک‌‌های مشاغل مختلف، بهتر است در انتخاب این رسانه تبلیغاتی دقت کنید، در غیر این صورت تنها زمان طلایی برای دیده شدن را از دست داده‌اید. شما می‌توانید برای اطمینان از صحیح بودن اطلاعات از فروشنده درخواست کنید که نمونه‌ای از بانک اطلاعات را در اختیار شما بگذارد و پس از تأیید صحت اطلاعات، خرید بانک مشاغل را انجام دهید. پس از خرید بانک، فروشنده فایل اکسل آن را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید این فایل را در پنل پیامکی یا نرم افزار ارتباط با مشتری قرار داده و استفاده کنید.‌ ایران اصناف بزرگ‌ترین ارائه دهنده بانک مشاغل و اصناف کشور است که می‌توانید با اطمینان بانک اطلاعات مشاغل مورد نظر خود را از سایت آن تهیه کنید.

http://iran-asnaf.ir

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها