يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۶۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
باشگاه پرسپولیس وقتی متوجه شد که چند تیم متمول لیگ‌برتری از جمله فولاد خوزستان و تراکتور به دنبال جذب هافبک این تیم هستند برای جدایی او شرط گذاشت.

به گزارش پایگاه 598، یحیی گل‌محمدی روز چهارشنبه هفته گذشته بود که نام سیامک نعمتی و حامد پاکدل را در لیست خروجی باشگاه پرسپولیس قرار داد، اتفاقی که تعجب خیلی‌ها را در پی داشت. البته قرار گرفتن نام پاکدل در لیست خروجی سرخپوشان خیلی اتفاق غیرمنتظره‌ای نبود اما اینکه نعمتی که بازیکن محبوب یحیی هم بود، به یکباره از چشم این مربی افتاد برای خود این بازیکن هم گران تمام شد. باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه پاکدل شرط خاصی را نگذاشت و از او خواست مابقی قراردادش را به باشگاه بخشیده و جدا شود. این بازیکن ابتدا مخالفت کرد اما درنهایت خواسته باشگاهش را پذیرفت و بی‌سروصدا جدا شد. در این میان سیامک نعمتی برای جدایی از پرسپولیس به مشکل خورده است. ابتدا مسئولان باشگاه پرسپولیس صبر کردند تا یحیی گل‌محمدی درمقابل پادرمیانی بزرگان تیم کوتاه آمده و رضایت دهد که نعمتی به تمرینات سرخپوشان برگردد اما او مخالفت کرد.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس وقتی متوجه شد که چند تیم متمول لیگ‌برتری از جمله فولاد خوزستان و تراکتور به دنبال جذب نعمتی هستند برای جدایی او شرط گذاشت. شرط پرسپولیس ابتدا این بود که سیامک غیر از بخشیدن مطالبات و همچنین مابقی پول قراردادش، ۴ میلیارد تومان هم پول رضایتنامه دهد. نعمتی تا الان تقریبا ۵۵ درصد قرارداد نزدیک ۱۰ میلیاردی‌اش را طلبکار است و چیزی حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون هم از فصل پیش‌طلب دارد. نعمتی حاضر شده مطالباتش را ببخشد اما اعلام کرده نمی‌خواهد حتی یک ریال هم پول بابت رضایتنامه بدهد. در واقع نظر نعمتی این است وقتی سرمربی تیم روی او نظر مساعد ندارد پس دلیل ندارد باشگاه پول رضایتنامه بخواهد.

از طرفی مدیریت باشگاه پرسپولیس تاکید داشته و دارد که باشگاه‌هایی مثل فولاد و تراکتور هر بازیکنی را می‌خواهند به باشگاه آنها نامه زده و با پرداخت پول رضایتنامه او را جذب می‌کنند. از این رو مدیریت باشگاه پرسپولیس انتظار دارد تیم‌های خواهان نعمتی رسما برای جذب او اقدام کنند نه اینکه صبر کنند بازیکن آزاد شده و او را راحت به خدمت بگیرند. در هر صورت این کشمکش بین طرفین همچنان ادامه دارد و هیچ یک از طرفین حاضر نیستند از موضع خود کوتاه بیایند. البته نعمتی کار را به مدیربرنامه‌هایش سپرده و دو روز است که به باشگاه پرسپولیس نرفته است. در سوی مقابل هم مسئولان باشگاه پرسپولیس به وی پیغام داده‌اند با دریافت دو میلیارد تومان هم می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد.

منبع: روزنامه فرهیختگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها