يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۶۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
معاون باشگاه پرسپولیس:
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اقدامات حقوقی برای شکایت از لوکادیا در حال انجام است، گفت: اسم مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه را نمی‌دانم!

جذب مهاجم برزیلی در حال انجام استبه گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، محمد محمدی پس از انجام مراسم قرعه کشی مراسم یک هشتم جام حذفی، در واکنش به تقابل پرسپولیس و سپاهان در این مرحله گفت: بازی های جذابی شد. هم سپاهان و هم پرسپولیس مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستند. جام حذفی کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به قهرمانی است. برای قهرمانی همه محکوم به برد هستند. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم، برای رسیدن به قهرمانی، محکوم به برد هستیم.

وی افزود: بازی سختی برای پرسپولیس و سپاهان است و فرقی نمی کند بازی کجا برگزار بشود.

محمدی در مورد جذب مهاجم برزیلی به نام «پریرا» گفت: اسمش را نمیدانم! داریم کارهایش را انجام می دهیم. با جدایی لوکادیا، کادر فنی در پست مهاجم احساس نیاز کرد. داریم کارهای جذب را انجام می دهیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از یورگن لوکادیا شکایت کرده اید یا خیر؟ گفت: مسئولین حقوقی و روابط بین الملل باشگاه به دنبال این هستند تا با جمع آوری مدارک، طرح شکایت از این بازیکن را استارت بزنند.

محمدی در خصوص جدایی سیامک نعمتی و اینکه آیا مطالباتش را بخشیده است؟ اظهار داشت: انجام کارهای او در دست اقدام است. اجازه دهید کارهایش انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها