يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۶۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
باشگاه پرسپولیس به توافقات کلی با مهاجم برزیلی شاغل در لیگ ژاپن دست پیدا کرده و احتمالا به زودی قرارداد همکاری به امضاء خواهد رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس برای جانشینی یورگن لوکادیا در این تیم به دنبال جذب یک مهاجم خارجی رفت و در این بین مذاکراتی هم با چند بازیکن انجام شد. این مذاکرات با یکی از مهاجمان به ثمر نشسته و در صورتی که مسأله خاصی به وجود نیاید، این بازیکن برزیلی به زودی به تهران می‌آید.

لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا بازیکن برزیلی تیم گامبا اوزاکای ژاپن با مسئولان پرسپولیس به توافقات کلی دست پیدا کردند و مذاکرات برای یکی دو بند همچنان ادامه دارد اما به نظر می‌رسد که باید این همکاری را قطعی دانست.

این بازیکن در تیم‌های پالمیراس برزیل و کلوب بروژ بلژیک بازی کرده و بازیکن توانمندی است. حضور این بازیکن به نوعی می‌تواند جای خالی لوکادیا را پر کند.

این مهاجم برزیلی که 190 سانتی‌متر قد دارد را به احتمال زیاد باید پرسپولیسی بدانیم. او تا 30 ژانویه با باشگاه گامبا اوزاکا قرارداد دارد و بعد از آن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس بپیوندد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها