کد خبر: ۵۲۰۸۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
درست مثل بازی رفت، دیدار برگشت پرسپولیس و فولاد هم جنجالی شد و پای مهدی هاشمی‌نسب و یحیی گل‌محمدی در میان بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبر ورزشی، پرسپولیس که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته بود، در هفته هفدهم بازی سختی مقابل فولاد داشت و در نهایت هم مقابل این تیم شکست خورد و دومین باخت این فصل خود را تجربه کرد. این دیدار هم درست مثل بازی رفت دو تیم که در تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید، جنجالی از آب درآمد و حواشی زیادی هم داشت.

درحالیکه همه بازی‌های این هفته لیگ با حضور تماشاگران برگزار شد، بازی پرسپولیس و فولاد در تصمیمی عجیب بدون تماشاگر بود ولی با وجود اعلام این موضوع توسط باشگاه فولاد، حدود ۱۰۰ نفر از هواداران و لیدرهای فولاد در ورزشگاه بودند. بنابر ادعای پرسپولیسی‌ها و بازیکنان این تیم، از ابتدای بازی معدود هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند، شعارهایی علیه پرسپولیسی‌ها و کادرفنی این تیم می‌دادند و همین موضوع باعث ناراحتی سرخ پوشان شد.

در طول بازی هم بارها کادرفنی فولاد به تصمیمات تیم داوری اعتراض‌های شدیدی داشتند و مدام لب خط می‌آمدند. حتی همین اعتراضات منجر به اخراج جواد نکونام و کارت زرد برای چند تن از اعضای کادرفنی فولاد شد. پرسپولیسی‌ها معتقد بودند برخورد دقایق پایانی دیاباته و مدافع فولاد پنالتی بود ولی موعود بنیادی‌فر اعتقادی به خطا نداشت. همین موضوع جرقه@ای شد تا نیمکت نشینان پرسپولیس هم از کوره در بروند و به داور اعتراض کنند.

تمامی جنجال‌های پایان بازی پرسپولیس – فولاد/ پای یاغی در میان بود/ گل‌محمدی عصبانی چه جمله‌ای گفت؟

این اعتراض بعد از سوت پایان بازی هم ادامه داشت و درگیری‌هایی هم بین چند تن از اعضای کادرفنی پرسولیس و فولادی‌ها به وجود آمد. یحیی گل محمدی که بازی را باخته بود، به دشت عصبانی شد و دوان دوان به سمت داور در وسط زمین رفت و با صدای بلند اعتراض می‌کرد. در کنار یحیی، محمد عسگری آنالیزور و افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس هم حضور داشتند.

سرمربی پرسپولیس که خیلی عصبانی بود با صدای بلند می‌گفت: بساط این فوتبال را جمع کنید! این چه وضع برگزاری بازی است؟! ۹۰ دقیقه نیمکت حریف داد می‌زد. مهدی هاشمی‌نسب که بدون شک بزرگترین یاغی تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شد، و از بعد از رفتن به استقلال همواره با پرسپولیسی‌ها دچار چالش و درگیری بود، باز هم در متن ماجرا قرار داشت و بگو مگویی بین او و افشین پیروانی و یحیی گل محمدی به وجود آمد.

اتفاقی که در سال‌های گذشته هم رخ داد و درگیری‌های لفظی هاشمی‌نسب با گل محمدی و پیروانی چیز جدیدی نیست. کریم باقری که همیشه در چنین مواقعی حضور مثبتی در درگیری‌ها دارد و سعی می‌کند جو را آرام کند، باز هم به آرام شدن اوضاع کمک کرد و ابتدا هاشمی‌نسب و سپس پیروانی و گل محمدی را آرام کرد. هاشمی‌نسب که همیشه احترام زیادی برای باقری قائل بوده و این موضوع را بارها هم اعلام کرده، به قول معروف روی حرف آقا کریم حرفی نزد و صحنه را ترک کرد.

همچنین پیروانی وقتی عصبانیت شدید یحیی را دید و ممکن بود همین موضوع کار دست تیمشان بدهد و سرمربی پرسپولیس با محرومیت مواجه شود، سعی در آرام کردن گل محمدی داشت و به همراه باقری، یحیی را از صحنه دور کردند و به رختکن بردند. گل محمدی که تا زمان رسیدن به رختکن همچنان مشغول به اعتراض بود و عصبانیتش فروکش نکرده بود، حتی وقتی حسین کعبی نزدیکش شد و به او خسته نباشید گفت، توجهی به همبازی و دوست قدیمی‌اش نکرد و به راهش ادامه داد.

همچنین طبق شنیده‌های ما هیچ درگیری بین بازیکنان دو تیم به وجود نیامد و بازیکنان دو تیم بعد از سوت پایان بازی بلافاصله به هم خسته نباشید گفتند و راهی رختکن شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها