أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۵۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
باشگاه تراکتور و کاوه رضایی پس از حکم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به دنبال توافق هستند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، کاوه رضایی قرارداد خود با باشگاه تراکتور را در نقل‌و‌انتقالات زمستانی فسخ کرد. موضوعی که بلافاصله با اعتراض تبریزی‌ها مواجه شد و در نهایت کمیته وضعیت با بررسی مفاد قرارداد این بازیکن؛ فسخ قرارداد کاوه رضایی با باشگاه تراکتور را غیر قانونی دانست.

کمیته وضعیت همچنین اعلام کرده کاوه رضایی با توجه به فسخ قرارداد خود با تراکتور، در نیم‌فصل دوم نمی‌تواند برای این تیم یا هیچ باشگاه دیگری به میدان برود و عملاً باید تا پایان فصل دور از میادین باشد. رضایی با توجه به غیر قانونی تلقی شدن فسخ قرارداد با باشگاه تراکتور، در صورت شکایت مجدد این باشگاه به کمیته وضعیت، در خطر محرومیت چند ماهه و پرداخت غرامت به باشگاه تبریزی نیز قرار دارد.

در همین راستا باشگاه تراکتور بلافاصله پس از صدور حکم کمیته وضعیت اعلام کرد از کاوه رضایی به دلیل فسخ قرارداد غیر قانونی درخواست غرامت  می‌کند.

پیگیری خبرنگار تسنیم در این زمینه نشان می‌دهد باشگاه تراکتور فعلاً شکایتی از کاوه رضایی به کمیته وضعیت نکرده و طرفین به دنبال مذاکره و توافق هستند. رضایی در صورت عدم توافق با باشگاه تراکتور خطر محرومیت چند ماهه را خواهد داشت و به همین دلیل به نظر می‌رسد تراکتور و رضایی به دنبال توافق خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها