يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۶۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
منابع سوری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در سوریه خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، منابع سوری از حمله شب گذشته به پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه خبر دادند.

منابع محلی به سانا اعلام کردند که شب گذشته پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی دیرالزور هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

این منابع افزودند: زبانه‌های آتش از داخل پایگاه اشغالگران به هوا برخاسته است. از میزان تلفات میان نیروهای اشغالگر خبری مخابره نشده است.

طی برهه اخیر حملات علیه پایگاههای اشغالگران آمریکایی در سوریه افزایش یافته است، این در حالی است که مخالفت‌های مردمی با حضور اشغالگران در سوریه هم تشدید شده است.

با شکست گروه تروریستی داعش به‌عنوان بازوی نظامی آمریکا در سوریه در آذر ماه سال 1396، نیروهای آمریکایی مستقیماً جایگزین این گروهک شدند و دقیقاً از همان زمان نیز به‌جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه کردند.

مناطق تحت اشغال نیروهای آمریکایی و شبه‌نظامیان موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) تحت حمایت آن‌ها در الحسکه و دیگر مناطق شمالی سوریه، همواره شاهد اعتراضات شهروندان سوری به حضور اقدامات تروریستی اشغالگران و شبه‌نظامیان علیه ساکنان این مناطق است.

دولت سوریه بارها تأکید کرده است که این شبه‌نظامیان و آمریکایی‌ها در شرق و شمال شرق سوریه هدفی جز غارت نفت ندارند و حضور آنان غیرقانونی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها