کد خبر: ۵۲۱۹۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
سوء استفاده رسانه های تروریستی از فوت دانش آموز قمی؛
ابوالقاسم رضایی پدر مرحومه فاطمه رضایی دختر ۱۱ ساله قمی با رد ادعاهای مطرح‌شده در خصوص علت مرگ دختر خود گفت: فوت دخترم هیچ ارتباطی با حوادث مشکوک به مسمومیت در مدارس قم ندارد.

به گزارش پایگاه 598، ابوالقاسم رضایی پدر مرحومه فاطمه رضایی دختر ۱۱ ساله قمی با رد ادعاهای مطرح‌شده در خصوص علت مرگ دختر خود گفت: فوت دخترم هیچ ارتباطی با حوادث مشکوک به مسمومیت در مدارس قم ندارد.

درد و عفونت دخترم، از حدود یک هفته قبل از فوت آغاز شد و ایشان حتی تا قبل از شروع درد، مجموعا سه هفته به صورت حضوری به مدرسه نرفته بود، دو هفته اول به خاطر تعمیرات مدرسه دخترم تعطیل و کلاس ها غیرحضوری بود و هفته بعد از بازگشایی نیز به سبب نگرانی بنده، ایشان سر کلاس حاضر نشده بود.

دخترم در روزهایی که مدرسه می‌رفت و بعد از آن هیچ علائمی از بیماری خاصی نداشت.

دخترم وقتی مدرسه می‌رفت هیچ‌وقت دچار مسمومیت نشده بود و در زمان حضور وی در مدرسه هیچ مشکلی یا اعلام حادثه ای به وجود نیامده بود.

من به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهم عده‌ای از مرگ فرزند من به خاطر منافع خودشان سوءاستفاده کنند.

پزشکان و متخصصان هیچ علامتی از مسمومیت را تشخیص ندادند و علاوه بر این دخترم از حدود سه هفته قبل به‌صورت حضوری در کلاس درس حاضر نشده بود.

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی قم درخصوص دروغ گویی رسانه های غربی

آب پاکی پدر فاطمه رضایی روی دست ضدانقلاب/ فوت دخترم هیچ ارتباطی با حوادث مشکوک به مسمومیت در مدارس قم ندارد + فیلمروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در پی دروغ پردازی ها و سوء استفاده غیراخلاقی رسانه های غربی از فوت دختر ۱۱ ساله ای به نام خانم فاطمه رضایی ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار ایشان و بمنظور تنویر افکار عمومی به استحضار همشهریان عزیز می رساند؛ مرحومه خانم رضایی در روز چهارشنبه مورخه ۳ اسفند ماه ساعت ۱۵:۱۴ دقیقه بدلیل درد ناحیه شکم همراه والدینش به بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه می‌کند، والدین ایشان درتوضیح روند بیماری میگویند چند روز است که باوجود اقدامات درمانی و مراقبت در منزل وضعیت دخترشان بهبودی نداشته است؛ پزشکان اقدامات اولیه درمانی را شروع و برای انجام معاینات بیشتر و درمان تخصصی بیمار را  ۱۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۴ اسفند به بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) منتقل می‌کنند.

بر اساس معاینات بالینی پزشکان بیمارستان، بیمار در بدو ورود به اورژانس دچار مشکلاتی از جمله اختلال عملکرد کلیه و علائم بیماری عفونی بوده که سریعا بستری می‌شود.

براساس نتایج آزمایشات اوره و کراتین خانم رضایی بدلیل اختلالات کلیوی بالا رفته و از سوی دیگر با توجه به وجود عفونت در خون ایشان، پزشکان تشخیص بیماری ویروسی تنفسی ( مشکوک به آنفلوانزا) و یا عفونت‌های ثانویه باکتریال را  مطرح می کنند، اما  BMI  بالا و افت شدید پلاکت خون بر مشکلات قبلی بیمار افزوده و با وجود تلاش کادر درمانی متاسفانه ایشان در همان روز ساعت ۱۸ دچار ایست قلبی شده و فوت می‌کند.

نکته قابل توجه اینکه، مرحومه خانم فاطمه رضایی سه هفته بوده که مدرسه نرفته است و از سوی دیگر هیچ حادثه  مشکوک به  مسمومیت در مدرسه تولیت که محل تحصیل ایشان بوده تاکنون گزارش نشده است.

در پایان ضمن ابراز تاسف و همدردی، برای این عزیز از دست رفته غفران الهی و برای خانواده مکرمشان صبر جزیل را مسئلت داریم.

همچنین در همین خصوص سیدمهدی حسینی خبرنگار قمی فعال حوزه بهداشت و درمان در توئیتی به شایعه ضدانقلاب درباره فوت مرحومه فاطمه رضایی واکنش نشان داد:

آب پاکی پدر فاطمه رضایی روی دست ضدانقلاب/ فوت دخترم هیچ ارتباطی با حوادث مشکوک به مسمومیت در مدارس قم ندارد + فیلم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها