کد خبر: ۵۲۲۳۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت دلار با کاهش ۲۲۰۰ تومانی به ۴۸۰۰۰ تومان رسید.

به گزارش پایگاه 598، نرخ دلار امروز و در لحظه تنظیم این گزارش، در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با کاهش ۱۵۰ تومانی ۴۳ هزار و ۴۴۲ تومان و در بخش حواله ۳۸ هزار و ۷۸۷ است.

در بازار ارز پایتخت، دلار توافقی صرافی نیز امروز با کاهش ۲۲۰۰ تومانی به قیمت ۴۸ هزار تومان خریداری شده و ۴۸ هزار ۴۰۰ تومان به فروش رسیده است.

امروز همچنین یورو در صرافی‌ها با متوسط قیمت توافقی با کاهش ۳ هزار تومانی به قیمت ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

کارشناسان اقتصادی معتقدند بخشنامه بانک مرکزی در خصوص عرضه ارز پتروشیمی‌ها و صادراتی‌ها به صرافی‌های تضامنی، علت اصلی ریزش قیمت دلار طی دیروز و امروز بوده است.

* کاهش قیمت انواع سکه و طلا

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار با کاهش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی قیمت، به قیمت ۲۳ میلیون و ۹۶۲ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۲۷ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۵ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به نرخ ۹ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، ۴ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش قیمت ۱۳ هزار تومانی نسبت به دیروز، دو میلیون و ۳۲۹ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار نیز با کاهش ۴۵ هزار تومانی، ۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان نرخ گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲ گرم) در بازار جهانی امروز با کاهش ۲ صدم درصدی نسبت به روز پیش، ۱۸۵۶ دلار معامله شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها