أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۳۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
«۱۵۰ هزار موشک و ۵ هزار پهپاد انتحاری مقاومت در انتظار شلیک به مناطق مختلف اسرائیل است».

به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت:

عبدالباری عطوان سردبیر رای الیوم در تحلیلی نوشت: اگر جنگی شعله‌ور شود، آغاز پایانی برای کابینه رژیم اشغالگر خواهد بود، زیرا تعداد بیش از ۱۵۰ هزار موشک و ۵ هزار پهپاد انتحاری در انتظار ساعت صفر و منتظر چراغ سبز هستند.

آنچه رهبران صهیونیستی را چه از نظر سیاسی و چه نظامی نگران می‌کند، باز شدن جبهه جنوب لبنان در این زمان و پرتاب موشک از آن به سمت شهرک‌های الجلیل و شاید حیفا، عکا و تل‌آویو است. بمباران موشکی به شکل برق‌آسا رخ داد و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتوانست در برابر آن مقاومت کند و موشک‌های «کاتیوشا و گراد»، عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ۳۴ موشک از جنوب لبنان شلیک شد که ۲۵ فروند از آنها منهدم و حداقل ۵ تا از آنها به اهداف خود در شمال فلسطین اشغالی رسیدند. این ادعای خود صهیونیست‌ها است و همه به خوبی می‌دانند که رژیم اشغالگر تا چه حد در مورد میزان تلفات مادی و جانی پنهان‌کاری می‌کند.

شلیک این موشک‌ها از این جهت مهم است که از ناحیه جنوب لبنان انجام شده است که برای اولین‌بار از زمان جنگ ۲۰۰۶ و در همبستگی با فلسطینی‌ها و در پاسخ به هجوم وحشیانه صهیونیست‌ها علیه نمازگزاران مسجدالاقصی و اقدامی در جهت «وحدت میدان‌ها» در داخل سرزمین‌های اشغالی و خارج از آن است.

اهمیت این موشک‌ها با تعداد کشته‌ها یا جراحات وارده به ارتش صهیونیستی یا شهرک‌نشینان آن سنجیده نمی‌شود، بلکه در تأثیرات روانی و عواقب آنها بر نهادهای سیاسی و نظامی این رژیم سنجیده می‌شود. از این‌رو رژیم صهیونیستی دیگر قادر به حفاظت از شهرک‌نشینان نیست و این به معنای افول امنیت و فرار شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خارجی و افزایش مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها است.

به صدا درآمدن آژیر خطر در اکثر شهرک‌های صهیونیستی و فرار هزاران نفر به پناهگاه‌ها، بنیامین نتانیاهو و کابینه او و کل «موجودیت» این رژیم را در موقعیت دشواری قرار داد.

موشک‌های دقیق بالستیک در اختیار «حزب‌الله» است. نکته قابل توجه این است که نتانیاهو طبق معمول تهدیدی به نابودی لبنان و حذف آن نکرده و رهبران نظامی وی در اظهارات افشاشده در برخی از روزنامه‌ها و سایت‌ها تأیید کرده‌اند که او نمی‌خواهد جنگی با لبنان به راه بیندازد و آرامش را ترجیح می‌دهد و تنها توضیح او این است که متوجه شده این جنگ، اگر شعله‌ور شود، آغاز پایانی برای کابینه اشغالگر وی خواهد بود، زیرا تعداد بیش از ۱۵۰ هزار موشک و ۵ هزار پهپاد انتحاری در انتظار ساعت صفر وجود دارند و برای بمباران حیفا و سایر شهرک‌های صهیونیستی منتظر چراغ سبز هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها