يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۴۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
با توجه به اقدام مدیرعامل سپاهان پس از بازی با تراکتور این پرسش به میان می‌آید که آیا فدراسیون فوتبال موافق چنین رفتاری است یا بنای مقابله با آن را دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، پس از شکست یک بر صفر سپاهان برابر تراکتور، مسئولان سپاهان معتقد بودند که حسن اکرمی داور مسابقه برای آنها دو پنالتی نگرفته است. فارغ از اینکه چنین ادعایی درست است یا خیر، گفته شد که پس از پایان مسابقه محمدرضا ساکت با لپ‌تاپ به رختکن داوران رفته تا صحنه‌های مشکوک را نشان آنها دهد.

ساعتی بعد مدیرعامل سپاهان در این باره صحبت کرد و گفت: «بعد از بازی با لپ‌تاپ به دفتر مسئول برگزاری مسابقه آقای جلال مرادی رفتم. صحنه‌هایی را به ایشان نشان دادم و ایشان هم در نهایت حرفه‌ای‌گری فقط مشاهده و بدون هیچ اظهارنظری من را دعوت به آرامش کردند».

حال سؤال از ساکت که اکنون عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است و البته پیش از این دبیرکل فدراسیون فوتبال بود، این است که آیا درست است یک مدیرعامل بلافاصله پس از پایان بازی، «لپ‌تاپ‌ به دست» به اتاق ناظر داوری، مسئول برگزاری مسابقه یا هر فرد دیگر مرتبط با آن بازی برود؟ ناظر داوری یا مسئول برگزاری بازی در آن زمان چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ اگر اعتراضی وجود دارد، باشگاه سپاهان می‌تواند به صورت قانونی و کتبی آن را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه کند. اگر بنا باشد هر مدیر یا مسئولی بعد از بازی چنین کاری را انجام دهد آیا سنگ روی سنگ بند خواهد شد؟ اگر مدیرعامل دیگری چنین کاری انجام می‌داد واکنش باشگاه سپاهان چه بود؟

اکنون پرسش از مسئولان فدراسیون فوتبال این است که آیا موافق چنین حرکتی هستند؟ اگر نه که باید حتماً تذکر، برخورد یا هر عامل بازدارنده دیگری را انجام دهند تا چنین کاری تبدیل به رویه نشود. هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه روز گذشته حسین خبیری عضو هیئت مدیره پرسپولیس را به دلیل اظهاراتش درباره هیئت فوتبال تهران و فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق معرفی کرد؛ سرعتی بی‌نظیر در معرفی یک فرد به رکن قضایی. این در شرایطی است که عضو هیئت رئیسه این فدراسیون نیز کاری عجیب انجام داده و حداقل انتظار از فدراسیون فوتبال این است که موضوع رخ داده از سوی محمدرضا ساکت را هم پیگیری کند تا در هفته‌های پایانی و حساس لیگ از تکرار این مواردی جلوگیری شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها