أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۴۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
سخنگوی وزارت امور خارجه انتشار دوره‌ای اخبار مربوط به اعزام زیردریایی، ناو و یا اعزام بمب افکن‌ها به غرب آسیا‌را بخشی از تقلای دولت آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر روند افول قدرتش در جهان خواند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز (دوشنبه) ۲۱ فروردین ماه در توئیتی نوشت:انتشار دوره‌ای اخبار مربوط به اعزام زیردریایی، جابجایی ناوها و یا اعزام بمب افکن‌ها به غرب آسیا، در شرایطی که معادلات جدید منطقه مستعد شکل‌گیری نظمی نوین و عدم نیاز به نیروهای نظامی فرامنطقه‌ای است، بخشی از تقلای دولت آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر روند افول قدرتش در جهان است.

به گزارش فارس، نیروی دریایی ارتش آمریکا در بیانیه‌ای از اعزام یک فروند زیردریایی حامل موشک هدایت شونده برای پشتیبانی از ناوگان پنجم ارتش آمریکا مستقر در بحرین به خاورمیانه خبر داد.

وی افزود:رژیم آمریکا با جنگ افروزی‌های متناوب و ترویج بی‌ثباتی و اختلاف در منطقه غرب آسیا، در مسیری مخالف اراده ملت‌های منطقه حرکت کرده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: واشنگتن بهتر است واقع‌بینانه، حقایق جدید را درک کرده و از تلاش برای دخالت در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس در جهت منافع رژیم متزلزل صهیونیستی پرهیز کند.

به گزارش فارس، پیش از این هم وزارت دفاع آمریکا از اعزام ناو هواپیمابر به سواحل سوریه با هدف جلوگیری از تشدید حملات به نیروهای این کشور خبر داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها