أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۶۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
ستاره رئال مادرید به کابوس تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، «کریم بنزما» ستاره خط حمله تیم رئال مادرید در پیروزی دو بر صفر دیشب تیمش مقابل چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز هم گلزنی کرد تا به روند گلزنی به تیم‌های انگلیسی ادامه دهد.

بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ تاکنون ۲۰ بار دروازه تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا را باز کرده است. ستاره خط حمله کهکشانی‌ها تاکنون به لیورپول هفت گل، به چلسی و منچسترسیتی هر کدام ۶ گل و به منچستریونایتد هم یک گل زده است.

۱۱ گل اخیر بنزمای فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا هم به تیم‌های انگلیسی چلسی، منچسترسیتی و لیورپول بوده است. تنها «لیونل مسی» با ۲۷ گل از این حیث بالاتر از بنزما قرار دارد و تیم‌های انگلیسی رقیبان محبوب این دو ستاره فوتبال تبدیل شده‌اند.

 

دیدار برگشت رئال-چلسی سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود و بنزما این شانس را دارد تا باز هم به تیم‌های انگلیسی گلزنی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها