کد خبر: ۵۲۳۶۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
همزمان با روز قدس؛
جدیدترین اثر حسن روح الامین با عنوان «شهید قدس» توسط کانون هنر شیعی رونمایی و منتشر شد.

به گزارش پایگاه 598، حسن روح الامین هنرمند نقاش که همزمان با مناسبت‌های آئینی، مذهبی و ملی، اثر جدید خلق می‌کند و آثارش اکثراً همسو با ائمه اطهار و اهل بیت (ع) است، به مناسبت روز قدس و مبارزات مردم مظلوم فلسطین اثری جدید خلق کرده است.

در میانه این نقاشی، شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به چشم می‌خورد که دغدغه آزادسازی قدس را داشت.

این اثر با عنوان «شهید قدس» و با موضوع استکبار ستیزی، شهید و شهادت، فلسطین و مقاومت اسلامی با تکنیک دیجیتال پینت (نقاشی دیجیتال) خلق شده است. همچنین در گوشه این اثر، خوشنویسی «شهید قدس» را مسعود نجابتی انجام داده است.

«شهید قدس» به سفارش مکتب حاج قاسم و توسط کانون هنر شیعی منتشر شده است.

کانون هنر شیعی از ابتدای فعالیتش فراخوان جمع‌آوری آثار گرافیک و نقاشی هنرمندان دغدغه‌مند را منتشر کرد که بر اساس آن، بسیاری از هنرمندان آثار مرتبط با شیعیان را به اشتراک می‌گذارند. «توسعه آفرینش‌های هنری با طعم دین و ایمان»، «تولید آثار فاخر هنر دینی و انقلابی» و «کشف و پرورش استعدادهای پنهان» از اهداف این کانون به حساب می‌آید. در کارنامه «کانون هنر شیعی» سطرهایی همچون شناسایی، گردآوری، بازسازی، تولید، معرفی و نشر آثار هنر شیعی در دوره‌های مختلف تاریخی و مکاتب هنری از دیرباز تا امروز در رشته‌های تجسمی و نیز تولید چند صد اثر نفیس هنری با رنگ‌وبوی قرآنی و ولایی، می‌درخشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها