يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۶۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
ثبت دو گل و یک پاس گل؛
باشگاه بایر لورکوزن از عملکرد سردار آزمون مهاجم ایرانی خود در دیدارهای اخیر تمجید کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران روزهای خوبی را در باشگاه بایر لورکوزن آلمان پشت سر می‌گذارد و با گلزنی و پاس گل‌های خود در دیدارهای اخیر به یکی از بازیکنان کلیدی تیم «ژابی آلونسو» تبدیل شده است.

آخرین مورد درخشش آزمون به دیدار این تیم مقابل سن ژیلواز در لیگ اروپا بود. زمانی که بایر با یک گل از حریف خود عقب بود، سردار آزمون با ثبت یک پاس گل زمینه فرار بایر از شکست در این دیدار مهم را فراهم کرد.

سردار البته هنوز به عنوان بازیکن تعویضی برای بایر بازی می‌کند ولی با این وجود توانسته تاثیراتش را در امتیازات تیم بایر به خوبی نشان بدهد و در سه دیدار گذشته دو بار گلزنی کرده و یک پاس گل داده است.

صفحه توییتری باشگاه بایر لورکوزن (به زبان اسپانیولی) در تمجید از عملکرد مهاجم ایران، از سردار به عنوان «تعویض لوکس» بایر نام برد و نوشت: «سردار آزمون در سه دیدار گذشته از زمان ورود به زمین یک بازیکن کلیدی بوده است.»

ا

لقب جالب باشگاه آلمانی به مهاجم ایران/ آزمون تعویض لوکس بایر!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها