کد خبر: ۵۲۳۸۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
به نظر می‌رسد لیگ بیست‌ودوم برای دروازه‌بان جوان استقلال به دلیل مصدومیت به پایان رسیده و او دیگر فرصتی برای حضور در ترکیب آبی‌پوشان را پیدا نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان استقلال این روزها همچنان به واسطه مصدومیت دور از تمرینات استقلال به سر می‌برد. او چند هفته‌ای است به جای حضور در تمرینات و نشستن بر روی نیمکت استقلال به فیزیوتراپی و آب درمانی می‌پردازد.

دروازه‌بان جوان استقلال که در این فصل فرصت چندانی برای حضور در درون دروازه استقلال پیدا نکرده، از ناحیه چهار سر دچار پارگی عضله شده و روند درمانی‌اش را زیر نظر کادر پزشکی استقلال می‌کند.

با توجه به شرایط رضایی به نظر می‌رسد لیگ بیست‌ودوم برای وی به پایان رسیده و او دیگر فرصتی برای حضور در فهرست استقلال پیدا نخواهد کرد.

رضایی که یکی از گلرهای آینده‌دار فوتبال ایران به شمار می‌رود در دیدار با نفت مسجدسلیمان دچار مصدومیت از ناحیه عضله چهارسر ران شد اما دقایقی با درد بازی کرد و همین مسئله مصدومیتش را تشدید کرد. از این رو این دروازه‌بان بعد از تعویض و خروج از زمین و معاینات پزشکی متوجه شد عضله‌اش دچار پارگی شده و باید مدت زیادی دور از میادین باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها