أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۰۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
«نمی‌دانم در فاینورد می‌مانم یا نه»
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد از رفتار سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال آاس رم انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، تیم فوتبال فاینورد روز گذشته در رقابت‌های لیگ هلند با سه گل تیم اوترخت را شکست داد. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد که در این مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد، موفق شد یکی از گل‌های تیمش را با یک ضربه زیبا به ثمر برساند.

وینگر ایرانی فاینورد بعد از پایان مسابقه به نشست خبری رفت و در خصوص عملکرد این تیم صحبت کرد.

جهانبخش در بخشی از صحبت‌هایش به اتفاقات بازی با آاس رم در لیگ اروپا که منجر به حذف فاینورد شد پرداخت و از کارهای ژوزه مورینیو سرمربی و همچنین بازیکنان رم انتقاد کرد.

این بازیکن ایرانی گفت: یکی از بزرگترین ناامیدی‌ها برای ما واکنش آنها بعد از بازی بود. به خصوص واکنش بازیکنان و اظهاراتشان نسبت به سرمربی ما. به نظرم این کار بی فایده بود. حتی کاری که مورینیو انجام داد اضافه بود. حرفی که سرمربی ما قبل از بازی گفت چیز عجیبی نبود.

جهانبخش افزود: مربی ما در نشست خبری پیش از بازی حرفه‌ای بود. او در حین و بعد از بازی هم رفتار حرفه‌ای داشت. این واکنش برای من کمی عجیب بود. متاسفانه بازی را باختیم.

وی خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم. آنها حتی سعی کردند به داور فشار بیاورند. هر صحنه مشکوکی به نفع رم بود. این دیوانه کننده است، اما به عنوان یک بازیکن نمی‌توانید کار زیادی انجام دهید. ما سعی کردیم خوب بازی کنیم.

به گفته جهانبخش، مربی آنها «آرنه اسلوت» نقش بسیار مهمی در این تیم بازی می‌کند. بازیکن ایرانی گفت: ما امیدواریم که او بماند. ما در این فصل خیلی خوب کار می‌کنیم و می‌خواهیم فصل‌های بیشتری مانند فصل فعلی داشته باشیم. همه دوست دارند اسلوت ماند. او یکی از بهترین مربیانی است که من با آنها کار کرده‌ام. در حال حاضر او بهترین مربی در هلند است.

جهانبخش در حالی امیدوار است که اسلوت سال آینده هم در فاینورد باقی بماند که نمی‌تواند پاسخی درباره آینده خودش بدهد. او گفت: من اینجا خیلی خوشحالم. احساس می‌کنم در خانه هستم، اما هرگز نمی‌دانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. چند ماه پیش این فرصت به من داده شد که بروم. من واقعاً می‌خواستم بمانم، اما دو ماه دیگر نمی‌دانید چه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها