کد خبر: ۵۲۴۲۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیر اداره امور شعب بانک ملی مازندران در درباره ادعای دروغین رسانه‌های معاند مبنی بر موجودی ۴۲۰ میلیارد تومانی حساب بانکی آیت‌الله سلیمانی گفت: موجودی حساب آیت الله رقمی جزیی است.

به گزارش پایگاه 598، مهر نوشت: مدیر اداره امور شعب بانک ملی مازندران در درباره ادعای دروغین رسانه‌های معاند مبنی بر موجودی ۴۲۰ میلیارد تومانی حساب بانکی آیت‌الله سلیمانی گفت: موجودی حساب آیت الله رقمی جزیی است.

هرمز پژوئیده درباره ادعای دروغین رسانه‌های معاند مبنی بر موجودی میلیاردی حساب بانکی آیت‌الله سلیمانی گفت: حساب بانکی آیت‌الله سلیمانی قرض‌الحسنه پس‌انداز با رقمی جزئی بوده است.

وی با بیان اینکه بحث‌های مطرح شده در رسانه‌های معاند صد درصد دروغ محض است افزود: طلب وجه نقد از شعبه بانک بابلسر صحت ندارد و آیت‌الله سلیمانی برای جابجایی وجه به میزان چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بانک مراجعه کرده بود و تراکنش بانک نیز به همین میزان صورت گرفته است.

مدیر شعب بانک ملی مازندران ادامه داد: موجودی حساب آیت‌الله سلیمانی رقمی جزئی و در حدود همان میزان برداشت بوده است.

خبرگزاری تسنیم هم از قول امام جمعه بابل نوشت: ‌آیت‌الله سلیمانی برای پرداخت دستمزد ‌کارگری که در ‌منزل‌شان تعمیرات انجام داده بود، در بانک حضور داشت، تصریح کرد: ‌آیت‌الله سلیمانی این کار ساده را هم به شخص دیگری محول نکرده بود و شخصاً ‌برای پرداخت مبلغ چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دستمزد این کارگر به بانک مراجعه می‌کند که به صورت مظلومانه و ناگهانی توسط فرد خبیثی به شهادت رسید.

آیت الله سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری صبح چهارشنبه در یکی از بانک‌های بابلسر مورد سوقصد مسلحانه قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها