کد خبر: ۵۲۴۲۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
گزارش روزانه بورس ۹ اردیبهشت/
بازار سهام روز ابتدایی هفته را با رشدی ۷۳ هزار واحدی در شرایطی به پایان رساند که ارزش معاملات از ۲۱ هزار میلیارد تومان فراتر رفت و رکورد دو ساله خود را شکست.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را پر قدرت و انفجاری استارت زد به طوری که در همان ساعات ابتدایی بازار با ورود پول توسط حقیقی ها روبرو بود و ارزش معاملات در 1 ساعت ابتدایی بازار از 10 هزار میلیارد تومان فراتر رفت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 73 هزار واحدی به 2 میلیون 438 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز رشدی 14 هزار واحدی را تجربه کرد و توانست خود را به ارتفاع 800 هزار واحد برساند.

گفتنی است سه نماد فولاد، فارس و فملی بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد کگهر، آریا و هرمز بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته اند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خرد در بازار امروز مورخ 9 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 21 هزار میلیارد تومان بود که مجددا رکورد ارزش معاملات در 2 سال گذشته زده شد که نشان از ورود پول حقیقی ها به بازار دارد.

در بازار بورس امروز 296 نماد در محدوده ی مثبت و 127 نماد در محدوده ی منفی و در بازار فرابورس 200 نماد در محدوده ی مثبت و 127 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها