کد خبر: ۵۲۴۲۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
۲۶ منطقه قابل استفاده نیست؛
معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت که برای زیباسازی ورزشگاه آزادی طرح‌هایی از جمله ایجاد سکو برای بانوان در نظر گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از تسنیم، سعید ابوالفتحی معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در ارتباط با بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: سکوهای این ورزشگاه را برای بازسازی به 3 بخش تقسیم کرده‌ایم. در فاز اول، عملیات بازسازی 18 زون (منطقه) از 72 زون را آغاز کرده‌ایم و 8 زون دیگر هم در حال آزمایش برای شروع عملیات است. مدت زمانی که برای بازسازی کامل استادیوم آزادی باتوجه به جمیع شرایط و مشکلات در نظر گرفته‌ایم 3 سال است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازه و ستون‌های ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد ولی می‌خواهیم با تقویت سازه، طول عمر مفید این ورزشگاه را افزایش دهیم. همچنین برای زیباسازی کلی ورزشگاه مثل سکوی تماشاگران بانوان، طرح‌هایی در نظر داریم و با معماران صاحب صلاحیت جلساتی خواهیم داشت.

معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: به عنوان شرکت توسعه به هیچ عنوان اعلام نکردیم ظرفیت فعلی ورزشگاه آزادی 15 هزار نفر است. در حال حاضر از 72 زون 26 زون امکان حضور تماشاگر را ندارد و 46 سکو می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. ایرادهایی که AFC در سال 1396 برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا گرفت هیچ‌کدام سازه‌ای نیست و مربوط به امور برگزاری مثل بلیت‌فروشی است. در مجموعه ورزشی آزادی فینال لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی برگزار شده و این یعنی استانداردهای مورد نظر را برگزاری مسابقات بین المللی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها