أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۴۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با گنده‌گویی درباره ایران گفته است که باید با تهدید نظامی به برنامه هسته‌ای ایران پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «سی ان ان» بار دیگر لفاظی‌های تکراری علیه جمهوری اسلامی ایران و برنامه هسته‌ای این کشور را مطرح کرد و خواستار استفاده از تهدید نظامی برای مقابله با پیشرفت هسته‌ای ایران شد.

وی به «فرید زکریا» خبرنگار شبکه سی ان ان گفت: «اگر می‌خواهید مانع از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای نظامی شوید، تنها راه متوقف کردن آن‌ها با یک تهدید نظامی معتبر است».

رژیم صهیونیستی که از دارندگان زرادخانه‌های اتمی در منطقه غرب آسیا است و با این حال حاضر به پیوستن به پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای (ان پی تی) نیست، دائماً‌ از هر فرصتی برای مقابله با برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران استفاده می‌کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با تهدید نظامی جمهوری اسلامی گفت که مسئولیت متوقف کردن ایران از تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای بر عهده ایالات متحده، رژیم صهیونیستی و همسایگان عربی است.

نتانیاهو بار دیگر از توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرد و گفت که پیش از این یک تهدید نظامی معتبر عملاً جاه‌طلبی‌های اتمی قبلی عراق، سوریه و لیبی را خنثی کرد و مدعی شد که ایران علی‌رغم هرگونه توافق هسته‌ای با کشورهای دیگر، قادر به ادامه تولید هسته‌ای خود است.

وی در این خصوص گفت: «این کشور (ایران) تولید موشک‌ را متوقف نمی‌کند و تولید تسلیحات را متوقف نمی‌کند».

نتانیاهو ادامه داد: «این (توافق هسته‌ای) آن‌ها را قادر به ادامه تولید سانتریفیوهایی می‌کند که این کشور را قادر می‌سازد ظرف دو سال، یک‌سال، توانمندی مورد تأیید جامعه بین‌المللی را برای غنی‌سازی اورانیوم تا حد نامحدود داشته باشند».

این اولین بار نیست که مقام‌های صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران لفاظی می‌کنند و تهدیدات نظامی علیه جمهوری اسلامی مطرح می‌کنند و پیش از این نیز «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی که در سفر به منطقه بعد از عربستان سعودی به فلسطین اشغالی رفته بود، گفت هماهنگی ایالات متحده و اسرائیل برای جلوگیری از ایران هسته‌ای لازم است.

از طرف دیگر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده ایران جنگی چندجانبه را علیه اسرائیل از جمله از طریق گروه‌های نیابتی مثل حماس و حزب‌الله به راه انداخته است. وی در گزافه‌گویی خود علیه ایران گفت: «راه تغییر رفتار ایران از طریق فشار گسترده اقتصادی و سیاسی در هر بخش از منافع ایران است و این باید با تهدید نظامی معتبر علیه آن همراه شود».

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها