کد خبر: ۵۲۴۴۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
دو پسر که در جریان نزاع خیابانی پسر جوانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بودند کمتر از ۲۴ساعت با تلاش کارآگاهان جنایی شهریار دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، سرهنگ فضل‌الله سواری‌پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: رسیدگی به این پرونده از شامگاه پنجشنبه ۷ اردیبهشت با درگیری خونین دریکی از خیابان‌های نصیرآباد شهریار شروع شد. وقتی مأموران پلیس در صحنه درگیری حضور یافتند با پیکر پسر ۲۸ساله‌ای روبه‌رو شدند که غرق در خون بود.

خیلی زود فرید به بیمارستان منتقل شد. در حالی که تحقیقات ابتدایی این درگیری از سوی مأموران گشت کلانتری در حال انجام بود صبح جمعه پسر زخمی در بیمارستان در اثر عمق جراحات وارده و خونریزی شدید جان باخت.

با مرگ فرید کارآگاهان جنایی در بیمارستان حضور یافتند و به دستور بازپرس کشیک قتل رازگشایی از این پرونده از سرگرفته شد.

مأموران پلیس در تحقیقات اولیه دریافتند که ۲ جوان پس از به قتل رساندن فرید پا به فرار گذاشته‌اند که با شناسایی ۲ فراری آنها تحت تعقیب قرار گرفتند ودر کمتر از ۲۴ساعت ۲ قاتل ۱۹ و ۳۲ساله در دو نقطه غرب استان تهران دستگیر شده و به پلیس آگاهی شهریار منتقل شدند.

سرهنگ سواری‌پور درباره انگیزه این جنایت گفت: دو متهم درپی اختلاف‌هایی که از قبل با مقتول در محل زندگی‌شان داشتند برسر چشم توی چشم شدن و متلک‌گویی باهم درگیر شده اند و سرانجام چون چاقو همراهشان بوده و نتوانستند خشم خود را کنترل کنند ضربه‌ای به مقتول زده و ازمحل درگیری متواری شده اند.

وی بابیان اینکه به همراه داشتن چاقو در درگیری‌های جوانان باعث جنایت‌های خونین می‌شود، گفت: دربیشتر این نزاع‌های خیابانی متأسفانه جوانان در اثر رفتاری احساسی و خشونت دست به چاقو شده که چیزی جز پشیمانی برای آنها نیست.

وی از نوجوانان وجوانان خواست با هرنیتی که فکر می‌کنید هرگز چاقو را با خود حمل نکنید.

منبع: روزنامه ایران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها