امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۴۵۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا از تحویل خودروهای وارداتی چانگان از هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، محمدعلی تیموری امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت مقام شهدای کارگری و هفته و روز جهانی کار و کارگر، اظهار داشت:‌ شرکت سایپا تا کنون برای واردات 29 هزار خودروی چانگان و زوتی ثبت سفارش کرده است.

وی درباره تأخیر ترخیص خودروهای چانگان اظهار داشت: با توجه به اینکه خودروهای وارداتی باید استانداردهای کشورمان را پاس کند یکسری مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که این مسائل اکنون حل شده است بنابراین محموله اول خودروهای چانگان وارد کشور شده است و با طی فرآیندهای استاندارد، تعدادی از این خودروها از گمرکات کشور ترخیص شده است.

مدیرعامل شرکت سایپا اظهار داشت: فهرست متقاضیان خودروهای وارداتی از سامانه دریافت شده است و در حال پایش هستیم تا متقاضیان بعد از واریز وجه خودرو بتوانند خودروهای خود را تحویل بگیرند.

تیموری اظهار داشت: بر اساس اقدامات انجام شده از هفته آینده خودروهای وارداتی تحویل مشتریان می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که شرکت سایپا چه تعداد خودرو را وارد خواهد کرد،‌ گفت: همانطور که اشاره شد برای واردات خودروهای چانگان و زوتی قراردادهایی منعقد شده و تولید این خودروها در خطوط تولید در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت سایپا اظهار داشت:‌ علاوه بر واردات خودرو چانگان هزار خودروی زوتی نیز توسط پارس‌خودرو وارد شده و همچنین 7 هزار خودروی دیگر در چین تولید شده که آماده واردات است.

تیموری بیان داشت: اگر مسائل ارزی توسط بانک مرکزی مرتفع شود و بانک مرکزی ارز لازم را برای واردات این خودروها تخصیص دهد، سایپا مشکلی برای تأمین ریال ندارد لذا حتماً قادر خواهد بود تا پایان سال 100 هزار خودرو وارد کشور کند.

وی اظهار داشت:‌ علاوه بر واردات این خودروها یک خودروی کراس‌اور هیبریدی نیز وارد خواهد شد و در 6 ماهه دوم امسال عرضه آن را آغاز خواهیم کرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها